Reklama
Rozwiń
Reklama

Jakie kwestie w umowach sponsoringowych są niebezpieczne

W umowach sponsoringowych ważne miejsce zajmują postanowienia dotyczące ochrony renomy sponsora. Równie ważne są regulacje dotyczące praw autorskich do utworów powstałych w czasie takiej współpracy.

Publikacja: 06.10.2023 02:00

Jakie kwestie w umowach sponsoringowych są niebezpieczne

Foto: Adobe Stock

Umowy sponsoringowe są coraz częstszym elementem życia firm. Stanowią one bowiem formę realizowania zobowiązań w ramach CSR (ang. Corporate Social Responsibility – społeczna odpowiedzialność biznesu). Pozwalają budować znajomość marki.

PRZYKŁAD

Pozostało jeszcze 98% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
Teresa Siudem: Biznesy rodzinne na długi dystans
Biznes
Inwestycje pokoleniowe – jak powiększać majątek rodzinny?
Biznes
Kiedy wierzyciel spółki jest faktycznym członkiem zarządu?
Biznes
Wynajem przedmiotu leasingu przez leasingobiorcę
Biznes
Powierzenie ChatGPT ochrony marki to proszenie się o kłopoty
Materiał Promocyjny
W kierunku zrównoważonej przyszłości – konkretne działania
Reklama
Reklama