Jakie kwestie w umowach sponsoringowych są niebezpieczne

W umowach sponsoringowych ważne miejsce zajmują postanowienia dotyczące ochrony renomy sponsora. Równie ważne są regulacje dotyczące praw autorskich do utworów powstałych w czasie takiej współpracy.

Publikacja: 06.10.2023 02:00

Jakie kwestie w umowach sponsoringowych są niebezpieczne

Foto: Adobe Stock

Umowy sponsoringowe są coraz częstszym elementem życia firm. Stanowią one bowiem formę realizowania zobowiązań w ramach CSR (ang. Corporate Social Responsibility – społeczna odpowiedzialność biznesu). Pozwalają budować znajomość marki.

PRZYKŁAD

Pozostało 98% artykułu

Świąteczna oferta

PRO.RP.PL za 39 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Biznes
Umowa o utrzymanie systemu informatycznego. Jakie postanowienia zawrzeć?
Biznes
Jak zapewnić odpowiednie reagowanie na zgłoszenia sygnalistów?
Biznes
Zmiany w ustawie o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa. Kogo dotyczą?
Biznes
Umowa o zachowaniu poufności – jak określić obowiązki stron?
Materiał Promocyjny
Jak budować współpracę między samorządem, biznesem i nauką?
Biznes
Nie ma wątpliwości, jakich znaków towarowych nie wolno rejestrować