Aktualizacja: 07.07.2025 07:38 Publikacja: 06.10.2023 02:00
Foto: Adobe Stock
Umowy sponsoringowe są coraz częstszym elementem życia firm. Stanowią one bowiem formę realizowania zobowiązań w ramach CSR (ang. Corporate Social Responsibility – społeczna odpowiedzialność biznesu). Pozwalają budować znajomość marki.
PRZYKŁAD
Członek zarządu ma prawo zakończyć współpracę ze spółką, którą zarządza. Przy rezygnacji musi jednak dopełnić od...
Decyzja o rezygnacji z funkcji członka zarządu powinna być przemyślana i poprzedzona oceną skutków prawnych i or...
W stosunku do środków z KPO brak jest ogólnych wytycznych regulujących zasady przygotowania i prowadzenia postęp...
Brak precyzyjnych, pisemnych regulacji w zakresie zasad współpracy pomiędzy członkami rodziny może prowadzić do...
Jednym z najistotniejszych elementów procesu sprzedaży udziałów lub akcji jest dogłębny i profesjonalny proces w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas