Reklama

Wykorzystać możliwości cyfryzacji

Obecność w internecie, oferowanie swoich produktów i usług online, akceptacja różnych form płatności bezgotówkowych – nie dla wszystkich małych firm są to oczywiste warunki przyciągnięcia i utrzymania klientów.

Publikacja: 15.12.2023 02:00

Wykorzystać możliwości cyfryzacji

Foto: Adobe Stock

Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa uważają, że największym wyzwaniem w najbliższym czasie będą dla nich rosnące koszty prowadzenia działalności. W sumie takiej odpowiedzi udzieliło prawie 79 proc. uczestników badania „Płatności bezgotówkowe w polskich MŚP. Badanie firm z sektora handlowego i usługowego” przeprowadzonego przez PolCard from Fiserv. W dalszej kolejności były wymieniane: niepewność gospodarcza, kłopoty z utrzymaniem obecnych przychodów, rentowności i cen towarów czy usług. Ale bardzo często firmy – i to niemal ze wszystkich badanych branż – podnosiły też problem z pozyskaniem nowych klientów oraz utrzymaniem dotychczasowych.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Greenwashing – jak firmy oszukują klientów
Biznes
Data Act. Co zmienia się w obszarze usług przetwarzania danych?
Biznes
Wizyta domowa lekarza skończyła się utratą danych pacjentów. Prezes UODO ukarał ZOZ
Biznes
System kaucyjny - transakcje z podmiotami powiązanymi
Biznes
Firmy stosujące ekościemę pod lupą organów regulacyjnych
Reklama
Reklama
Reklama