Aktualizacja: 01.07.2025 17:04 Publikacja: 15.12.2023 02:00
Foto: Adobe Stock
Tylko jedna na dziesięć firm nie wystąpiła w tym roku z żadną świąteczną inicjatywą – wynika z badania agencji zatrudnienia Randstad. Pracodawcy są przywiązani do tradycji, chcą sprostać oczekiwaniom zespołów i najwyraźniej liczą się z tym, że brak choćby skromnych bonusów może negatywnie odbić się na ich wizerunku.
Ponad połowa (51 proc.) ankietowanych pracodawców zdecydowała się przyznać w tym roku gwiazdkowe premie. To znacząco większa grupa niż w zeszłym roku (45 proc.) i aż o połowę większa niż w ostatnim roku przed pandemią. Zdaniem Mateusza Żydka, rzecznika Randstad, jest to efekt ogólnego trendu poszukiwania przez firmy finansowych rozwiązań wspierających pracowników w czasie wysokiej inflacji. Część firm nie może sobie pozwolić na podwyżkę płac i rekompensatą są właśnie premie: od wynikowych i uznaniowych po takie z okazji świąt.
Organizatorzy wyjazdów na obozy i kolonie, a także rodzice i opiekunowie wyjeżdżających dzieci mają prawo zażąda...
Obowiązujące od czerwca przepisy zakazują wydania zezwolenia na pracę, jeżeli cudzoziemiec miałby wykonywać prac...
Nawet jeśli fundacja podejmie określone czynności, to dopóki nie są one zorganizowane, ciągłe i zarobkowe, dopót...
Obecnie dzieci stają się nadawcami reklam dla dzieci, co nie powinno mieć miejsca. Za ich działaniami stoją rodz...
Dochodów (przychodów) z dywidend i z udziału w zyskach osób prawnych nie łączy się z dochodami opodatkowanymi we...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas