Aktualizacja: 01.07.2025 11:23 Publikacja: 19.12.2023 02:00
Foto: Adobe Stock
Na sztucznej inteligencji firmy korzystają od dawna. Wie to każdy, kto choć raz dzwonił na jakąś infolinię obsługiwaną przez wirtualnego asystenta. Owszem, to upierdliwe, gdy nasza sprawa jest nietypowa i trzeba się przebić przez kilka linii automatycznych zasieków, zanim zostaniemy połączeni z żywym konsultantem, który pomoże załatwić nasz problem. Ale trzeba przyznać, że pewną niemałą część spraw, z jakimi dzwonimy do centrów obsługi klienta, udaje się załatwić na tym zautomatyzowanym etapie – a to już oszczędność przedsiębiorcy, bo nie wszystkim trzeba zawracać głowę konsultantowi, a rozmów z automatem w tym samym czasie może się odbywać kilkadziesiąt, a nawet więcej.
Organizatorzy wyjazdów na obozy i kolonie, a także rodzice i opiekunowie wyjeżdżających dzieci mają prawo zażąda...
Obowiązujące od czerwca przepisy zakazują wydania zezwolenia na pracę, jeżeli cudzoziemiec miałby wykonywać prac...
Nawet jeśli fundacja podejmie określone czynności, to dopóki nie są one zorganizowane, ciągłe i zarobkowe, dopót...
Obecnie dzieci stają się nadawcami reklam dla dzieci, co nie powinno mieć miejsca. Za ich działaniami stoją rodz...
Dochodów (przychodów) z dywidend i z udziału w zyskach osób prawnych nie łączy się z dochodami opodatkowanymi we...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas