Aktualizacja: 20.05.2025 03:15 Publikacja: 19.12.2023 02:00
Foto: Adobe Stock
Na sztucznej inteligencji firmy korzystają od dawna. Wie to każdy, kto choć raz dzwonił na jakąś infolinię obsługiwaną przez wirtualnego asystenta. Owszem, to upierdliwe, gdy nasza sprawa jest nietypowa i trzeba się przebić przez kilka linii automatycznych zasieków, zanim zostaniemy połączeni z żywym konsultantem, który pomoże załatwić nasz problem. Ale trzeba przyznać, że pewną niemałą część spraw, z jakimi dzwonimy do centrów obsługi klienta, udaje się załatwić na tym zautomatyzowanym etapie – a to już oszczędność przedsiębiorcy, bo nie wszystkim trzeba zawracać głowę konsultantowi, a rozmów z automatem w tym samym czasie może się odbywać kilkadziesiąt, a nawet więcej.
Przedsiębiorcy z branży opakowań muszą przygotować się do nowych obowiązków. W przyszłości opakowań będzie mniej...
Nowe wymogi stanowią o tym, że opakowanie musi być zaprojektowane tak, aby można je było efektywnie przetworzyć...
Komisja Europejska ogłosiła plan działania na rzecz sztucznej inteligencji (AI Continent Action Plan), która ma...
Interpretacja Dyrektora KAS może mieć poważne konsekwencje dla twórców internetowych, beneficjentów zbiórek i st...
Na etykietach produktów pojawiają się oznaczenia: „bez cukru”, „wysoka zawartość białka”. Choć brzmią jak chwyt...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas