Aktualizacja: 21.05.2025 21:06 Publikacja: 30.01.2024 02:00
Foto: Adobe Stock
W poprzednim artykule z tej serii („Co nowego w reklamie wyrobów medycznych? Podstawowe zmiany”, 19 grudnia 2023 r.) przedstawione zostało podsumowanie zmian w reklamie wyrobów medycznych, które zaczęły obowiązywać w 2023 r. Nowe przepisy wprowadziły wiele wymagań i warunków, jakie musi spełnić reklama wyrobu medycznego (szczególnie ta kierowana do wiadomości publicznej). Zanim jednak zaczniemy pracować nad stworzeniem nowego materiału, należy odpowiedzieć sobie na pytanie: jaki charakter mają prowadzone działania (reklamowy albo informacyjny)? Odpowiedź na to pytanie wyznaczy sposób pracy nad tworzonym materiałem oraz zakres obowiązkowych informacji, jakie należy w nim umieścić (np. ostrzeżenie).
Mijają dwa lata od wejścia w życie przepisów o fundacji rodzinnej i dziesięć od uchwalenia prawa restrukturyzacy...
Zawarcie umowy z dłużnikiem znajdującym się w trakcie postępowania restrukturyzacyjnego jest dla wierzyciela duż...
Wzrost wydatków na obronność powinien iść w parze ze zmianami w prawie ułatwiającymi podejmowanie działalności p...
Coraz więcej przedsiębiorców postrzega restrukturyzację nie jako oznakę porażki, lecz jako świadomą decyzję zarz...
Rejestracją fundacji rodzinnych zajmuje się tylko jeden sąd w Polsce, a rejestr nie jest prowadzony w formie tel...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas