Aktualizacja: 06.07.2025 05:58 Publikacja: 30.01.2024 02:00
Foto: Adobe Stock
W poprzednim artykule z tej serii („Co nowego w reklamie wyrobów medycznych? Podstawowe zmiany”, 19 grudnia 2023 r.) przedstawione zostało podsumowanie zmian w reklamie wyrobów medycznych, które zaczęły obowiązywać w 2023 r. Nowe przepisy wprowadziły wiele wymagań i warunków, jakie musi spełnić reklama wyrobu medycznego (szczególnie ta kierowana do wiadomości publicznej). Zanim jednak zaczniemy pracować nad stworzeniem nowego materiału, należy odpowiedzieć sobie na pytanie: jaki charakter mają prowadzone działania (reklamowy albo informacyjny)? Odpowiedź na to pytanie wyznaczy sposób pracy nad tworzonym materiałem oraz zakres obowiązkowych informacji, jakie należy w nim umieścić (np. ostrzeżenie).
Członek zarządu ma prawo zakończyć współpracę ze spółką, którą zarządza. Przy rezygnacji musi jednak dopełnić od...
Decyzja o rezygnacji z funkcji członka zarządu powinna być przemyślana i poprzedzona oceną skutków prawnych i or...
W stosunku do środków z KPO brak jest ogólnych wytycznych regulujących zasady przygotowania i prowadzenia postęp...
Brak precyzyjnych, pisemnych regulacji w zakresie zasad współpracy pomiędzy członkami rodziny może prowadzić do...
Jednym z najistotniejszych elementów procesu sprzedaży udziałów lub akcji jest dogłębny i profesjonalny proces w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas