Aktualizacja: 13.06.2025 00:15 Publikacja: 01.03.2024 02:00
Foto: Adobe Stock
Takie są wnioski z interpretacji Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 9 lutego 2024 r. (nr 0111-KDIB1-1.4010.687.2023. 3.BS).
Wystąpiła o nią spółka z o.o. zajmująca się produkcją i dystrybucją alkoholu. Podpisała szereg umów, m.in. na usługi merchandisingowe, takie jak ekspozycja towarów w odpowiednich miejscach centrów handlowych czy eksponowanie znaku towarowego. Zamawia też dystrybucję materiałów promocyjnych (ulotki, broszury i plakaty), a także reklamę na makietach czy stojakach. Marketing jest również realizowany poprzez nowoczesne technologie, jak choćby interaktywne kioski (umożliwiające kontakt z klientem z wykorzystaniem smartfonów i aplikacji mobilnych). Spółka płaci też za zarządzanie płynnością towaru, degustacje, promocje na targach branżowych, organizację eventów i warsztatów, audyty cenowe.
Sprawozdania finansowe sporządza się wyłącznie w formie elektronicznej. Jak zatem złożyć je w Rejestrze Fundacji...
Fundacje rodzinne, które zakończyły rok obrotowy z końcem 2024 roku, do 30 czerwca br. muszą zatwierdzić i zgłos...
Czy ideę local content, czyli preferowanie krajowych przedsiębiorstw, można pogodzić z podstawowymi zasadami udz...
Wystąpienie zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, które może wpłynąć na realizacj...
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) rozstrzygnął, czy regulacje dyrektywy lekowej (2001/83/WE) w z...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas