Aktualizacja: 19.04.2025 12:17 Publikacja: 01.03.2024 02:00
Foto: Adobe Stock
Takie są wnioski z interpretacji Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 9 lutego 2024 r. (nr 0111-KDIB1-1.4010.687.2023. 3.BS).
Wystąpiła o nią spółka z o.o. zajmująca się produkcją i dystrybucją alkoholu. Podpisała szereg umów, m.in. na usługi merchandisingowe, takie jak ekspozycja towarów w odpowiednich miejscach centrów handlowych czy eksponowanie znaku towarowego. Zamawia też dystrybucję materiałów promocyjnych (ulotki, broszury i plakaty), a także reklamę na makietach czy stojakach. Marketing jest również realizowany poprzez nowoczesne technologie, jak choćby interaktywne kioski (umożliwiające kontakt z klientem z wykorzystaniem smartfonów i aplikacji mobilnych). Spółka płaci też za zarządzanie płynnością towaru, degustacje, promocje na targach branżowych, organizację eventów i warsztatów, audyty cenowe.
Dłużnik nie musi już przepisywać majątku na konkubinę, by ukryć go przed komornikiem. Może wykorzystać do tego l...
Wyegzekwowanie należności w niektórych sprawach jest problemem. Wiele egzekucji kończy się wydaniem postanowieni...
Początek 2025 roku przyniósł szereg komunikatów Urzędu Regulacji Energetyki, które wywołały liczne wątpliwości n...
Przedsiębiorca, decydując się na współpracę z sektorem publicznym, powinien pamiętać, że rządzi się ona innymi p...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Kodeks cywilny zawiera regulacje, na podstawie których wykonawca może domagać się dostosowania wysokości wynagro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas