Reklama
Rozwiń
Reklama

Marketing wspiera sprzedaż i daje podatkowe korzyści

Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na usługi marketingowe, takie jak ekspozycja towarów w sklepie czy organizacja degustacji.

Publikacja: 01.03.2024 02:00

Marketing wspiera sprzedaż i daje podatkowe korzyści

Foto: Adobe Stock

Takie są wnioski z interpretacji Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 9 lutego 2024 r. (nr 0111-KDIB1-1.4010.687.2023. 3.BS).

Wystąpiła o nią spółka z o.o. zajmująca się produkcją i dystrybucją alkoholu. Podpisała szereg umów, m.in. na usługi merchandisingowe, takie jak ekspozycja towarów w odpowiednich miejscach centrów handlowych czy eksponowanie znaku towarowego. Zamawia też dystrybucję materiałów promocyjnych (ulotki, broszury i plakaty), a także reklamę na makietach czy stojakach. Marketing jest również realizowany poprzez nowoczesne technologie, jak choćby interaktywne kioski (umożliwiające kontakt z klientem z wykorzystaniem smartfonów i aplikacji mobilnych). Spółka płaci też za zarządzanie płynnością towaru, degustacje, promocje na targach branżowych, organizację eventów i warsztatów, audyty cenowe.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Kiedy ciąg cyfr staje się znakiem towarowym
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Wniosek o ogłoszenie upadłości a zasady reprezentacji w spółce
Biznes
DRSI – jakie ułatwienia przewiduje specustawa obronna?
Biznes
Kiedy liczby tworzą znak towarowy?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Jakich formalności dopełnić zbywając przedsiębiorstwo spółki lub jego część?
Reklama
Reklama