Reklama
Rozwiń
Reklama

Marketing wspiera sprzedaż i daje podatkowe korzyści

Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na usługi marketingowe, takie jak ekspozycja towarów w sklepie czy organizacja degustacji.

Publikacja: 01.03.2024 02:00

Marketing wspiera sprzedaż i daje podatkowe korzyści

Foto: Adobe Stock

Takie są wnioski z interpretacji Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 9 lutego 2024 r. (nr 0111-KDIB1-1.4010.687.2023. 3.BS).

Wystąpiła o nią spółka z o.o. zajmująca się produkcją i dystrybucją alkoholu. Podpisała szereg umów, m.in. na usługi merchandisingowe, takie jak ekspozycja towarów w odpowiednich miejscach centrów handlowych czy eksponowanie znaku towarowego. Zamawia też dystrybucję materiałów promocyjnych (ulotki, broszury i plakaty), a także reklamę na makietach czy stojakach. Marketing jest również realizowany poprzez nowoczesne technologie, jak choćby interaktywne kioski (umożliwiające kontakt z klientem z wykorzystaniem smartfonów i aplikacji mobilnych). Spółka płaci też za zarządzanie płynnością towaru, degustacje, promocje na targach branżowych, organizację eventów i warsztatów, audyty cenowe.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: KSeF i staże pracy – nowe wyzwania firm
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Biznes
Znak towarowy po zakończeniu współpracy. Kto ma do niego prawo?
Biznes
Pracodawcy muszą się przygotować do zmian w stażach pracy
Biznes
Fuzje i przejęcia – odpowiedzialność i terminy przedawnienia roszczeń
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes
Czy powołany do zarządu bez swojej wiedzy odpowie za zobowiązania?
Reklama
Reklama