Aktualizacja: 16.05.2025 01:52 Publikacja: 26.04.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Rynek gier wideo jest jednym z najbardziej dochodowych części sektora kreatywnego. Według europejskiego raportu „Understanding the Value of a European Video Games Society: Final Report” w samej Unii Europejskiej, w 2022 roku przyniósł przychód 23,4 miliardów euro, co stanowiło 4,3 razy więcej niż sektor muzyczny i 1,8 razy więcej niż rynek VOD. Ponadto ponad połowa Europejczyków w wieku od 6 do 64 lat regularnie gra w gry wideo. Tak wysoka popularność gier wpływa na dynamiczny rozwój technologii na rynku. Dają one szanse na wprowadzanie nowych rozwiązań w rozgrywce, różne sposoby monetyzacji gier, czy dotarcie do szerszej grupy odbiorców. Trzeba jednak pamiętać, że implementacja takich rozwiązań wiąże się również z szeroko pojętymi ryzykami prawnymi. Dlatego istotne jest, aby zapoznać się najciekawszymi trendami związanymi z gamingiem, jak również wyzwaniami, które ze sobą niosą.
Rozpoczął się czas zwyczajnych zgromadzeń wspólników w spółkach z o.o. oraz walnych zgromadzeń w spółkach akcyjn...
Fundacje rodzinne muszą nie tylko dbać o sukcesję i konsolidację aktywów, ale również o transparentność swoich d...
Zbliżający się „sezon” zwyczajnych zgromadzeń wspólników w spółkach z o.o. oznacza konieczność podjęcia kluczowy...
Zbliżający się okres walnych zgromadzeń spółek giełdowych jest dobrą okazją do zastanowienia się nad tym, w jaki...
W ostatnich miesiącach światowy handel stanął w obliczu istotnych zmian, które mogą wpłynąć na gospodarkę świato...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas