Aktualizacja: 30.06.2025 13:03 Publikacja: 26.04.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Rynek gier wideo jest jednym z najbardziej dochodowych części sektora kreatywnego. Według europejskiego raportu „Understanding the Value of a European Video Games Society: Final Report” w samej Unii Europejskiej, w 2022 roku przyniósł przychód 23,4 miliardów euro, co stanowiło 4,3 razy więcej niż sektor muzyczny i 1,8 razy więcej niż rynek VOD. Ponadto ponad połowa Europejczyków w wieku od 6 do 64 lat regularnie gra w gry wideo. Tak wysoka popularność gier wpływa na dynamiczny rozwój technologii na rynku. Dają one szanse na wprowadzanie nowych rozwiązań w rozgrywce, różne sposoby monetyzacji gier, czy dotarcie do szerszej grupy odbiorców. Trzeba jednak pamiętać, że implementacja takich rozwiązań wiąże się również z szeroko pojętymi ryzykami prawnymi. Dlatego istotne jest, aby zapoznać się najciekawszymi trendami związanymi z gamingiem, jak również wyzwaniami, które ze sobą niosą.
Od 28 czerwca 2025 roku dostępność cyfrowa stanie się obowiązkiem dla wielu przedsiębiorców działających na rynk...
Polski Akt o Dostępności ma eliminować bariery cyfrowe, które utrudniają korzystanie z nowoczesnych technologii...
Uchybienie przez członka zarządu obowiązkowi sprawozdawczemu niesie za sobą niekorzystne konsekwencje, m.in. nał...
Lepsza ochrona zdrowia, środowiska i większa przejrzystość dla konsumentów – to główne cele rewizji unijnych prz...
Podziały wiążą się z dwiema kluczowymi cechami. Pierwszą jest przeniesienie praw i obowiązków, czyli tzw. sukces...
Opisanie przedmiotu zamówienia w sposób nieprecyzyjny, wewnętrznie sprzeczny lub zbyt lakoniczny może być narusz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas