Aktualizacja: 12.07.2025 20:03 Publikacja: 26.04.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Rynek gier wideo jest jednym z najbardziej dochodowych części sektora kreatywnego. Według europejskiego raportu „Understanding the Value of a European Video Games Society: Final Report” w samej Unii Europejskiej, w 2022 roku przyniósł przychód 23,4 miliardów euro, co stanowiło 4,3 razy więcej niż sektor muzyczny i 1,8 razy więcej niż rynek VOD. Ponadto ponad połowa Europejczyków w wieku od 6 do 64 lat regularnie gra w gry wideo. Tak wysoka popularność gier wpływa na dynamiczny rozwój technologii na rynku. Dają one szanse na wprowadzanie nowych rozwiązań w rozgrywce, różne sposoby monetyzacji gier, czy dotarcie do szerszej grupy odbiorców. Trzeba jednak pamiętać, że implementacja takich rozwiązań wiąże się również z szeroko pojętymi ryzykami prawnymi. Dlatego istotne jest, aby zapoznać się najciekawszymi trendami związanymi z gamingiem, jak również wyzwaniami, które ze sobą niosą.
Prawo wspólnika do reprezentacji spółki jawnej ma charakter majątkowy niepieniężny i taki charakter ma sprawa o...
Usuwanie zbędnej biurokracji i ułatwienia w prowadzeniu biznesu – to założenia ustawy deregulacyjnej. Większość...
Od 13 lipca 2025 roku przedsiębiorcy będą mogli zdalnie zawierać umowy leasingu. Umowa leasingu będzie mogła być...
Uproszczenie zasad wykonywania działalności gospodarczej – to główny cel tzw. ustawy deregulacyjnej. Większość j...
Orzeczenia wydane 2 lipca 2025 r. przez SUE potwierdzają ochronę znaku towarowego Testarossa w odniesieniu do sa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas