Reklama

Julita Karaś-Gasparska: Sztuczna inteligencja nas otacza

W związku z przyjęciem AI Act firmy powinny zacząć już teraz intensywnie przygotowywać się do nowych regulacji.

Publikacja: 04.06.2024 04:30

Julita Karaś-Gasparska: Sztuczna inteligencja nas otacza

Foto: Adobe Stock

Sztuczna inteligencja oraz jej wpływ na różne obszary naszego życia to jeden z najgorętszych tematów ostatnich miesięcy, który jest szeroko omawiany w sferze naukowej, publicystycznej i politycznej. Codziennie docierają do nas informacje na temat jej zastosowań, jak choćby ostatnio o tym, że wygenerowana przez sztuczną inteligencję wersja głosu znanej aktorki pojawiła się bez jej zgody w reklamie internetowej.

Narzędzia AI są już wykorzystywane przez prawie połowę polskich przedsiębiorstw, a duża część pozostałych rodzimych firm deklaruje, że planuje wdrożenia w tym zakresie. Nic dziwnego, bo korzystanie z AI w biznesie może dać firmie przewagę na rynku, gdyż m.in. pozwala na gromadzenie i zdecydowanie szybszą niż wykonywana przez człowieka analizę ogromnej ilości danych oraz optymalizację procesów.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Julita Karaś-Gasparska: Dobra umowa to podstawa
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Jak chronić prawa wspólnika mniejszościowego w spółce z o.o.
Biznes
Zarząd odpowie za działania na szkodę spółki
Biznes
HR Compliance to filar bezpiecznej firmy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Czy można restrukturyzować „wierzytelności śmieciowe”
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama
Reklama