Reklama
Rozwiń
Reklama

Julita Karaś-Gasparska: Sztuczna inteligencja nas otacza

W związku z przyjęciem AI Act firmy powinny zacząć już teraz intensywnie przygotowywać się do nowych regulacji.

Publikacja: 04.06.2024 04:30

Julita Karaś-Gasparska: Sztuczna inteligencja nas otacza

Foto: Adobe Stock

Sztuczna inteligencja oraz jej wpływ na różne obszary naszego życia to jeden z najgorętszych tematów ostatnich miesięcy, który jest szeroko omawiany w sferze naukowej, publicystycznej i politycznej. Codziennie docierają do nas informacje na temat jej zastosowań, jak choćby ostatnio o tym, że wygenerowana przez sztuczną inteligencję wersja głosu znanej aktorki pojawiła się bez jej zgody w reklamie internetowej.

Narzędzia AI są już wykorzystywane przez prawie połowę polskich przedsiębiorstw, a duża część pozostałych rodzimych firm deklaruje, że planuje wdrożenia w tym zakresie. Nic dziwnego, bo korzystanie z AI w biznesie może dać firmie przewagę na rynku, gdyż m.in. pozwala na gromadzenie i zdecydowanie szybszą niż wykonywana przez człowieka analizę ogromnej ilości danych oraz optymalizację procesów.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Zakupy online z botem? Nadchodzi rewolucja w handlu, ale klienci mają obawy
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Biznes
Teresa Siudem: Kiedy ciąg cyfr staje się znakiem towarowym
Biznes
Wniosek o ogłoszenie upadłości a zasady reprezentacji w spółce
Biznes
DRSI – jakie ułatwienia przewiduje specustawa obronna?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Kiedy liczby tworzą znak towarowy?
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama