Aktualizacja: 01.06.2025 11:04 Publikacja: 07.06.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
W związku z licznymi informacjami o podjęciu postępowań karnych przeciwko reklamującym alkohol celebrytom, zagadnienie reklamy napojów alkoholowych w internecie zyskało w ostatnim czasie duży rozgłos. Niewiele osób ma jednak świadomość jak skomplikowana i niejednoznaczna jest ta tematyka pod kątem prawnym. Same przepisy w aktualnym kształcie nie dają zbyt wielu wytycznych – stąd wątpliwości i niepewność, co do oceny reklam pojawiających się na stronach internetowych czy w mediach społecznościowych.
Już za kilka miesięcy część polskich firm będzie zobowiązana stosować unijne rozporządzenie EUDR. Jego celem jes...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Do stosowania rozporządzenia dot. wylesiania duże i średnie firmy będą zobowiązane już od 30 grudnia 2025 r., a...
Fundacja rodzinna, to dzisiaj jedno z najskuteczniejszych dostępnych narzędzi sukcesji rodzinnej. Jej sukces zal...
W Brukseli coraz więcej mówi się o możliwym uproszczeniu RODO oraz o nowym pakiecie legislacyjnym dla średnich p...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Wspólnicy przekształcanej spółki osobowej odpowiadają przez trzy lata solidarnie ze spółką przekształconą za jej...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas