Aktualizacja: 13.07.2025 16:33 Publikacja: 07.06.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
W związku z licznymi informacjami o podjęciu postępowań karnych przeciwko reklamującym alkohol celebrytom, zagadnienie reklamy napojów alkoholowych w internecie zyskało w ostatnim czasie duży rozgłos. Niewiele osób ma jednak świadomość jak skomplikowana i niejednoznaczna jest ta tematyka pod kątem prawnym. Same przepisy w aktualnym kształcie nie dają zbyt wielu wytycznych – stąd wątpliwości i niepewność, co do oceny reklam pojawiających się na stronach internetowych czy w mediach społecznościowych.
Prawo wspólnika do reprezentacji spółki jawnej ma charakter majątkowy niepieniężny i taki charakter ma sprawa o...
Usuwanie zbędnej biurokracji i ułatwienia w prowadzeniu biznesu – to założenia ustawy deregulacyjnej. Większość...
Od 13 lipca 2025 roku przedsiębiorcy będą mogli zdalnie zawierać umowy leasingu. Umowa leasingu będzie mogła być...
Uproszczenie zasad wykonywania działalności gospodarczej – to główny cel tzw. ustawy deregulacyjnej. Większość j...
Orzeczenia wydane 2 lipca 2025 r. przez SUE potwierdzają ochronę znaku towarowego Testarossa w odniesieniu do sa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas