Aktualizacja: 13.04.2025 22:25 Publikacja: 07.06.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
W związku z licznymi informacjami o podjęciu postępowań karnych przeciwko reklamującym alkohol celebrytom, zagadnienie reklamy napojów alkoholowych w internecie zyskało w ostatnim czasie duży rozgłos. Niewiele osób ma jednak świadomość jak skomplikowana i niejednoznaczna jest ta tematyka pod kątem prawnym. Same przepisy w aktualnym kształcie nie dają zbyt wielu wytycznych – stąd wątpliwości i niepewność, co do oceny reklam pojawiających się na stronach internetowych czy w mediach społecznościowych.
Nawet śmierć dłużnika nie przekreśla możliwości odzyskania należności. Wierzyciel musi jednak podjąć wymagane pr...
Dostępność cyfrowa przestaje być domeną sektora usług świadczonych przez instytucje publiczne. Od 28 czerwca 202...
Komisja Europejska przedstawiła pakiet „Omnibus”, dotyczący regulacji zrównoważonego rozwoju (CSRD). Jego nadrzę...
Prawo, by mogło zostać wniesione do spółki z o.o. jako aport, musi mieć majątkowy charakter oraz wymierną wartoś...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Postępowanie arbitrażowe znacznie przyspiesza rozwiązanie sporu. Sprawdza się zwłaszcza tam, gdzie spór dotyczy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas