Co trzeba wiedzieć o reklamie wyrobów medycznych w mediach społecznościowych

Reklamy publikowane w mediach społecznościowych dostępne są dla otwartego kręgu osób, a nie tylko dla profesjonalistów. Dlatego trzeba pamiętać o ich oznaczeniu poprzez zamieszczenie odpowiednich ostrzeżeń i informacji.

Publikacja: 02.07.2024 04:30

Co trzeba wiedzieć o reklamie wyrobów medycznych w mediach społecznościowych

Foto: Adobe Stock

W ostatnich latach obserwujemy znaczny wzrost zainteresowania organów regulacyjnych reklamą prowadzoną w mediach społecznościowych, w tym w szczególności reklamą tzw. produktów sensytywnych, do których możemy zaliczyć wyroby medyczne. W niniejszym artykule, już ostatnim z serii, przedstawimy, w jaki sposób, przy okrojonych przepisach, można zgodnie z prawem reklamować wyroby medyczne w mediach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.

Charakter reklamy w social mediach

Pozostało 94% artykułu

Wiedza dla profesjonalistów w nowym PRO.RP.PL

Zyskaj dostęp do najnowszych raportów, analiz, orzeczeń, prognoz i komentarzy niezbędnych w Twojej codziennej pracy, przygotowanych przez ekspertów Rzeczpospolitej.
Biznes
Wygrałeś szkolenie? Będzie podatek
Biznes
Zastosowanie sztucznej inteligencji w e-zdrowiu
Biznes
Jak uniknąć ryzyka wykluczenia z przetargu wypełniając JEDZ?
Biznes
Kiedy warto podpisać list intencyjny i jakie postanowinia w nim zawrzeć?
Materiał Promocyjny
Wpływ amerykańskich firm na rozwój polskiej gospodarki
Biznes
SAFE – Korzystne rozwiązanie prawno-podatkowe dla start-upów