Aktualizacja: 19.06.2025 15:19 Publikacja: 02.07.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
W ostatnich latach obserwujemy znaczny wzrost zainteresowania organów regulacyjnych reklamą prowadzoną w mediach społecznościowych, w tym w szczególności reklamą tzw. produktów sensytywnych, do których możemy zaliczyć wyroby medyczne. W niniejszym artykule, już ostatnim z serii, przedstawimy, w jaki sposób, przy okrojonych przepisach, można zgodnie z prawem reklamować wyroby medyczne w mediach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.
Nikt nie lubi płacić podatków, więc jeśli jest możliwość ich legalnego obniżenia poprzez skorzystanie z ulg czy...
Podatnicy osiągający przychody inne niż z zysków kapitałowych mogą odliczyć koszty poniesione na działalność B+R...
Wspólne pomieszczenia w biurze mogą być źródłem bardzo wielu informacji, czasem niezwykle cennych, szczególnie g...
Sytuacje, w których wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej składają odrębne oferty w postępowaniu o u...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Organy podatkowe uznają zasadniczo, że pożyczki są zwolnione z VAT, a przez to wyłączone z PCC, także gdy są udz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas