Co trzeba wiedzieć o reklamie wyrobów medycznych w mediach społecznościowych

Reklamy publikowane w mediach społecznościowych dostępne są dla otwartego kręgu osób, a nie tylko dla profesjonalistów. Dlatego trzeba pamiętać o ich oznaczeniu poprzez zamieszczenie odpowiednich ostrzeżeń i informacji.

Publikacja: 02.07.2024 04:30

Co trzeba wiedzieć o reklamie wyrobów medycznych w mediach społecznościowych

Foto: Adobe Stock

W ostatnich latach obserwujemy znaczny wzrost zainteresowania organów regulacyjnych reklamą prowadzoną w mediach społecznościowych, w tym w szczególności reklamą tzw. produktów sensytywnych, do których możemy zaliczyć wyroby medyczne. W niniejszym artykule, już ostatnim z serii, przedstawimy, w jaki sposób, przy okrojonych przepisach, można zgodnie z prawem reklamować wyroby medyczne w mediach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.

Charakter reklamy w social mediach

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Julita Karaś-Gasparska: Wyjątkowo zimny maj, czyli BHP a warunki pogodowe
Biznes
BHP a praca w różnych warunkach pogodowych – czasem słońce, czasem deszcz
Biznes
Menedżer odpowie za zobowiązania spółki z o.o.
Biznes
Wybór metody zbiórki opakowań jest istotny, ale nie ostateczny
Biznes
Precedensowa kara za greenwashing i nadchodzące wyzwania EUDR
Biznes
Blokada autonomiczna sposobem na zabezpieczenie wierzytelności
Biznes
Nieobecni akcjonariusze nie zaskarżą uchwały walnego zgromadzenia