Co trzeba wiedzieć o reklamie wyrobów medycznych w mediach społecznościowych

Reklamy publikowane w mediach społecznościowych dostępne są dla otwartego kręgu osób, a nie tylko dla profesjonalistów. Dlatego trzeba pamiętać o ich oznaczeniu poprzez zamieszczenie odpowiednich ostrzeżeń i informacji.

Publikacja: 02.07.2024 04:30

Co trzeba wiedzieć o reklamie wyrobów medycznych w mediach społecznościowych

Foto: Adobe Stock

W ostatnich latach obserwujemy znaczny wzrost zainteresowania organów regulacyjnych reklamą prowadzoną w mediach społecznościowych, w tym w szczególności reklamą tzw. produktów sensytywnych, do których możemy zaliczyć wyroby medyczne. W niniejszym artykule, już ostatnim z serii, przedstawimy, w jaki sposób, przy okrojonych przepisach, można zgodnie z prawem reklamować wyroby medyczne w mediach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.

Charakter reklamy w social mediach

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Świąteczna oferta! Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Teresa Siudem: Odpowiedzialny społecznie biznes to nie tylko zysk
Biznes
Ulga sponsoringowa dla firm – kto może z niej skorzystać?
Biznes
Do kiedy można zmienić formę opodatkowania? Kiedy lepszy ryczałt, a kiedy podatek liniowy?
Biznes
Najważniejsze zmiany w prawie własności intelektualnej
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Biznes
Masz biuro w domu? Odsetki od kredytu są kosztem
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego