Aktualizacja: 04.06.2025 18:40 Publikacja: 09.08.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Parlament wraz z Radą Unii Europejskiej przyjął stanowisko w sprawie ustanowienia systemu weryfikacji i wstępnego zatwierdzania oświadczeń marketingowych dotyczących ochrony środowiska. Podstawą jego ustanowienia ma być Dyrektywa w sprawie zielonych oświadczeń tzw. Green Claims Directive. Cel jest jeden – chronić konsumentów przed wprowadzającymi w błąd reklamami i położyć kres greenwashingowi – czyli pseudoekologicznemu marketingowi.
W tym roku w maju było jak w tytule piosenki Maanamu. Ale to wyjątek od reguły. Z każdym rokiem jest coraz ciepl...
Trwają prace nad zmianą przepisów dotyczących BHP w zakresie temperatur maksymalnych w miejscu pracy. Korzystają...
Za zaległości spółki z o.o. odpowiadają solidarnie całym swoim majątkiem członkowie jej zarządu, jeżeli egzekucj...
System kaucyjny zacznie działać w październiku br. Każda placówka ma do wyboru dwie metody zbiórki opakowań – ma...
Greenwashing stał się istotnym problemem wobec rosnącej popularności produktów ekologicznych oraz inwestycji ESG...
Wierzytelności finansowe mogą zostać zabezpieczone przez ustanowienie blokady m.in. na rachunku albo na koncie d...
Akcjonariusz nieobecny ma prawo zaskarżyć uchwałę walnego zgromadzenia tylko w ściśle określonych przypadkach. S...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas