Aktualizacja: 12.07.2025 19:14 Publikacja: 09.08.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Parlament wraz z Radą Unii Europejskiej przyjął stanowisko w sprawie ustanowienia systemu weryfikacji i wstępnego zatwierdzania oświadczeń marketingowych dotyczących ochrony środowiska. Podstawą jego ustanowienia ma być Dyrektywa w sprawie zielonych oświadczeń tzw. Green Claims Directive. Cel jest jeden – chronić konsumentów przed wprowadzającymi w błąd reklamami i położyć kres greenwashingowi – czyli pseudoekologicznemu marketingowi.
Prawo wspólnika do reprezentacji spółki jawnej ma charakter majątkowy niepieniężny i taki charakter ma sprawa o...
Usuwanie zbędnej biurokracji i ułatwienia w prowadzeniu biznesu – to założenia ustawy deregulacyjnej. Większość...
Od 13 lipca 2025 roku przedsiębiorcy będą mogli zdalnie zawierać umowy leasingu. Umowa leasingu będzie mogła być...
Uproszczenie zasad wykonywania działalności gospodarczej – to główny cel tzw. ustawy deregulacyjnej. Większość j...
Orzeczenia wydane 2 lipca 2025 r. przez SUE potwierdzają ochronę znaku towarowego Testarossa w odniesieniu do sa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas