Aktualizacja: 20.04.2025 01:34 Publikacja: 20.09.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Pewnie każdy słysząc słowo „samochód” mimowolnie widzi już oczami wyobraźni charakterystyczne logo swojego ulubionego producenta. Oznaczenia tego rodzaju – znaki towarowe – służą właśnie powiązaniu określonych towarów lub usług z konkretnym producentem. Umieszczając na jakiejś rzeczy charakterystyczne logo, slogan lub nazwę albo używając ich w powiązaniu z danym produktem, np. w reklamie, uprawniony do znaku towarowego ma możliwość budować w świadomości konsumentów skojarzenia ze swoim przedsiębiorstwem oraz przyzwyczajać ich do tego, czego mogą oczekiwać wybierając oferowane przez niego towary lub usługi.
Dłużnik nie musi już przepisywać majątku na konkubinę, by ukryć go przed komornikiem. Może wykorzystać do tego l...
Wyegzekwowanie należności w niektórych sprawach jest problemem. Wiele egzekucji kończy się wydaniem postanowieni...
Początek 2025 roku przyniósł szereg komunikatów Urzędu Regulacji Energetyki, które wywołały liczne wątpliwości n...
Przedsiębiorca, decydując się na współpracę z sektorem publicznym, powinien pamiętać, że rządzi się ona innymi p...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Kodeks cywilny zawiera regulacje, na podstawie których wykonawca może domagać się dostosowania wysokości wynagro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas