Reklama

Jak mądrze i efektywnie podejść do danych

Same dane, w szczególności te surowe, ale także obrobione, ale niewykorzystane, nie przedstawiają wartości biznesowej jako takiej. Dopiero ich analiza i odpowiednie zarządzanie nimi może przynieść konkretne korzyści.

Publikacja: 19.11.2024 04:50

Jak mądrze i efektywnie podejść do danych

Foto: Adobe Stock

Najnowszy projekt strategii cyfryzacji państwa zakłada, że do 2035 r. aż 50 proc. przedsiębiorstw i 80 proc. urzędów będzie korzystać z systemów sztucznej inteligencji. Cel ambitny, ale nieniewykonalny. Ambitny i trudny tym bardziej, że obecnie według niektórych szacunków aż 87 proc. projektów AI w organizacjach kończy się fiaskiem, a przynajmniej tym, że nie trafiają one na produkcję. Sama nauka też ma oczywiście znaczenie, ale z biznesowej perspektywy istotą jest budowanie wartości.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Greenwashing – jak firmy oszukują klientów
Biznes
Data Act. Co zmienia się w obszarze usług przetwarzania danych?
Biznes
Wizyta domowa lekarza skończyła się utratą danych pacjentów. Prezes UODO ukarał ZOZ
Biznes
System kaucyjny - transakcje z podmiotami powiązanymi
Biznes
Firmy stosujące ekościemę pod lupą organów regulacyjnych
Reklama
Reklama
Reklama