Aktualizacja: 05.07.2025 23:29 Publikacja: 28.01.2025 05:40
Foto: Adobe Stock
To nie jest „sexy” temat, który da się przyswoić w jedną minutę. Jakość danych to coś, co ma w dłuższym terminie zapewnić nam przewagę i dać poczucie bezpieczeństwa, a także zbudować zaufanie do możliwości podejmowania decyzji na podstawie konkretnych informacji. Od jakości danych zależy to, czy zbudujemy przewagę konkurencyjną, pozyskamy klientów, czy poprawimy efektywność naszych procesów. Jeżeli nasi pracownicy i klienci będą mieli poczucie, że dostarczane dane są „ok”, to z pewnością będą bardziej skorzy do ich wykorzystania, skróci się czas dostarczenia ich „tam, gdzie trzeba”, a wyniki będą zdecydowanie bardziej satysfakcjonujące. Prawda, że kusząca perspektywa?
Członek zarządu ma prawo zakończyć współpracę ze spółką, którą zarządza. Przy rezygnacji musi jednak dopełnić od...
Decyzja o rezygnacji z funkcji członka zarządu powinna być przemyślana i poprzedzona oceną skutków prawnych i or...
W stosunku do środków z KPO brak jest ogólnych wytycznych regulujących zasady przygotowania i prowadzenia postęp...
Brak precyzyjnych, pisemnych regulacji w zakresie zasad współpracy pomiędzy członkami rodziny może prowadzić do...
Jednym z najistotniejszych elementów procesu sprzedaży udziałów lub akcji jest dogłębny i profesjonalny proces w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas