Aktualizacja: 18.05.2025 16:54 Publikacja: 28.01.2025 05:40
Foto: Adobe Stock
To nie jest „sexy” temat, który da się przyswoić w jedną minutę. Jakość danych to coś, co ma w dłuższym terminie zapewnić nam przewagę i dać poczucie bezpieczeństwa, a także zbudować zaufanie do możliwości podejmowania decyzji na podstawie konkretnych informacji. Od jakości danych zależy to, czy zbudujemy przewagę konkurencyjną, pozyskamy klientów, czy poprawimy efektywność naszych procesów. Jeżeli nasi pracownicy i klienci będą mieli poczucie, że dostarczane dane są „ok”, to z pewnością będą bardziej skorzy do ich wykorzystania, skróci się czas dostarczenia ich „tam, gdzie trzeba”, a wyniki będą zdecydowanie bardziej satysfakcjonujące. Prawda, że kusząca perspektywa?
Przedsiębiorcy z branży opakowań muszą przygotować się do nowych obowiązków. W przyszłości opakowań będzie mniej...
Nowe wymogi stanowią o tym, że opakowanie musi być zaprojektowane tak, aby można je było efektywnie przetworzyć...
Komisja Europejska ogłosiła plan działania na rzecz sztucznej inteligencji (AI Continent Action Plan), która ma...
Interpretacja Dyrektora KAS może mieć poważne konsekwencje dla twórców internetowych, beneficjentów zbiórek i st...
Na etykietach produktów pojawiają się oznaczenia: „bez cukru”, „wysoka zawartość białka”. Choć brzmią jak chwyt...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas