Aktualizacja: 24.06.2025 18:57 Publikacja: 28.01.2025 05:10
Foto: Adobe Stock
Obecnie w wielu branżach widoczne jest konkurowanie ze sobą przedsiębiorców na wielu poziomach i szerokie wykorzystywanie różnorodnych narzędzi w celach marketingowych. Często przekaz marketingowy stanowi lustrzane odbicie aktualnych trendów, jak również wartości, których istotność jest powszechnie podkreślana. W ostatnich latach coraz większą wagę przykłada się do kwestii środowiskowych, co znajduje swój wyraz nie tylko w prawodawstwie unijnym, ale także w stylu życia i nawykach zakupowych coraz szerszej rzeszy osób. Nic więc dziwnego, że przedsiębiorcy również na to reagują, zarówno wprowadzając proekologiczne rozwiązania, jak i dbając o podkreślanie w przekazach marketingowych swojej postawy przyjaznej środowisku. Nie zawsze jednak ekomarketing jest równoznaczny z prowadzeniem proekologicznego biznesu. Zjawisko takie nazywamy ogólnie „greenwashingiem”. Praktyka ta jest oczywiście negatywnie oceniana, a w pewnych sytuacjach może nawet rodzić poważne konsekwencje, w tym prawnokarne.
Polscy przedsiębiorcy mają szansę uczestniczyć w pracach nad realizacją pierwszej elektrowni jądrowej. Wymaga to...
Udziałowiec spółki z o.o. przekazując stery zarządowi nie traci uprawnień kontrolnych. Wyjątkiem jest sytuacja,...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na specjalistyczne szkolenie i zdobycie upr...
Kodeks spółek handlowych przewiduje mechanizmy chroniące zarówno spółkę z o.o. jak i jej wspólników przed niekor...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Prezes Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nakłada kary pieniężne za tzw. zatory płatnicze, czyli nadmierne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas