Reklama
Rozwiń
Reklama

Chatboty w e-commerce – za co odpowiada przedsiębiorca?

W handlu elektronicznym coraz częściej wykorzystuje się chatboty – wirtualnych asystentów. Oprócz niewątpliwych zalet stosowania oprogramowania, wiążą się z tym istotne ryzyka prawne po stronie przedsiębiorcy.

Publikacja: 01.08.2025 05:50

Chatboty w e-commerce – za co odpowiada przedsiębiorca?

Chatboty w e-commerce – za co odpowiada przedsiębiorca?

Foto: Adobe Stock

W ostatnim czasie na całym świecie dochodzi do prawdziwej eksplozji zainteresowania sztuczną inteligencją (tzw. AI). Rozwiązania oparte na niej stały się dostępne dla wszystkich niemal „na wyciągnięcie ręki”. Aktualnie technologia ta dostarcza wielu programów, które mogą i są już szeroko stosowane w różnych obszarach działania przedsiębiorstw, co jest szczególnie widoczne w branży e-commerce.

Chatbot – wirtualny asystent

Pozostało jeszcze 98% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Czy e-mail między przedsiębiorcami wystarczy?
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Biznes
Jak przygotować firmę do rekrutacji na nowych zasadach?
Biznes
Jak zabezpieczyć prawa autorskie w umowie?
Biznes
Czy dwa maile mogą zastąpić 20 stron spisanej umowy?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Obowiązki upadłego w trakcie wykonywania planu spłat wierzycieli
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama