Reklama

Chatboty w e-commerce – za co odpowiada przedsiębiorca?

W handlu elektronicznym coraz częściej wykorzystuje się chatboty – wirtualnych asystentów. Oprócz niewątpliwych zalet stosowania oprogramowania, wiążą się z tym istotne ryzyka prawne po stronie przedsiębiorcy.

Publikacja: 01.08.2025 05:50

Chatboty w e-commerce – za co odpowiada przedsiębiorca?

Chatboty w e-commerce – za co odpowiada przedsiębiorca?

Foto: Adobe Stock

W ostatnim czasie na całym świecie dochodzi do prawdziwej eksplozji zainteresowania sztuczną inteligencją (tzw. AI). Rozwiązania oparte na niej stały się dostępne dla wszystkich niemal „na wyciągnięcie ręki”. Aktualnie technologia ta dostarcza wielu programów, które mogą i są już szeroko stosowane w różnych obszarach działania przedsiębiorstw, co jest szczególnie widoczne w branży e-commerce.

Chatbot – wirtualny asystent

Pozostało jeszcze 98% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Nie można zrzucać winy na wirtualnego asystenta
Biznes
Przedsiębiorca odpowie za nierzetelną opinię w internecie
Biznes
System kaucyjny rusza od października. Jak dobrze przygotować się do zmian?
Biznes
Ryczałt, spółka komandytowa, czy estoński CIT – która forma odciąży biznes?
Biznes
Pomiędzy rodziną a firmą – formalne i praktyczne aspekty współwłasności biznesu
Reklama
Reklama
Reklama