Jak rozpocząć sprzedaż internetową w Niemczech

Ze względu na pandemię koronawirusa, przedsiębiorcy stanęli przed koniecznością podjęcia strategicznych decyzji co do dalszego rozwoju swoich firm. Nagle – ze względu na liczne obostrzenia – okazało się, że stacjonarna sprzedaż produktów nie jest możliwa. Aby ratować firmy przedsiębiorcy zaczęli oferować swoje produkty za pomocą internetowych platform.

Aktualizacja: 26.09.2020 14:12 Publikacja: 26.09.2020 00:01

Jak rozpocząć sprzedaż internetową w Niemczech

Foto: Adobe Stock

Dziś stacjonarna sprzedaż jest już możliwa, jednak wiele firm nie zrezygnuje z nowego modelu biznesowego, dodatkowo rozszerzając sprzedaż produktów na inne kraje europejskie, w tym Niemcy.

A oto kilka praktycznych wskazówek na temat rozpoczęcia biznesu e-commerce w Niemczech. Na co trzeba uważać i czego nie robić.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Teresa Siudem: Egzekucja komornicza nie zawsze skuteczna. Jaka jest przyczyna?
Biznes
Jak dłużnicy ukrywają majątek
Biznes
Obowiązki regulacyjne związane z umowami sprzedaży energii elektrycznej
Biznes
Jak zacząć realizować inwestycje publiczno-prywatne?
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Biznes
Roszczenie wykonawcy o waloryzację wynagrodzenia