Reklama
Rozwiń
Reklama

Jak rozpocząć sprzedaż internetową w Niemczech

Ze względu na pandemię koronawirusa, przedsiębiorcy stanęli przed koniecznością podjęcia strategicznych decyzji co do dalszego rozwoju swoich firm. Nagle – ze względu na liczne obostrzenia – okazało się, że stacjonarna sprzedaż produktów nie jest możliwa. Aby ratować firmy przedsiębiorcy zaczęli oferować swoje produkty za pomocą internetowych platform.

Aktualizacja: 26.09.2020 14:12 Publikacja: 26.09.2020 00:01

Jak rozpocząć sprzedaż internetową w Niemczech

Foto: Adobe Stock

Dziś stacjonarna sprzedaż jest już możliwa, jednak wiele firm nie zrezygnuje z nowego modelu biznesowego, dodatkowo rozszerzając sprzedaż produktów na inne kraje europejskie, w tym Niemcy.

A oto kilka praktycznych wskazówek na temat rozpoczęcia biznesu e-commerce w Niemczech. Na co trzeba uważać i czego nie robić.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Czy e-mail między przedsiębiorcami wystarczy?
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Biznes
Jak przygotować firmę do rekrutacji na nowych zasadach?
Biznes
Jak zabezpieczyć prawa autorskie w umowie?
Biznes
Czy dwa maile mogą zastąpić 20 stron spisanej umowy?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Obowiązki upadłego w trakcie wykonywania planu spłat wierzycieli
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama