Aktualizacja: 25.08.2020 14:04 Publikacja: 25.08.2020 15:30
Compliance
Foto: AdobeStock
Skuteczność systemu compliance uzależniona jest od zdefiniowania obszarów ryzyka, stworzenia i wdrożenia właściwych regulacji, które będą wzajemnie powiązane i spójne. Wreszcie, obowiązki z zakresu compliance muszą zostać właściwie rozpisane w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa, przypisane do stanowisk, a osoby odpowiedzialne za funkcjonowanie systemu wyposażone we właściwe kompetencje i narzędzia.
Prowadzenie działalności gospodarczej to prawdziwy tor przeszkód. Trzeba zachować szczególną staranność m.in. po...
Systematyczne sprawdzanie kontrahentów i dbanie o odpowiednią dokumentację mogą znacznie zminimalizować ryzyko z...
W dyrektywie CSDDD nałożono na duże przedsiębiorstwa obowiązek dochowania należytej staranności w celu przeciwdz...
TSUE uznał, że jeśli informacja o płci klienta nie jest kluczowa dla realizacji usługi, to przetwarzanie informa...
Sukcesja to nie tylko przekazanie firmy kolejnemu pokoleniu. Istniejąca już ponad dwa lata instytucja fundacji r...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas