Aktualizacja: 25.08.2020 14:04 Publikacja: 25.08.2020 15:30
Compliance
Foto: AdobeStock
Skuteczność systemu compliance uzależniona jest od zdefiniowania obszarów ryzyka, stworzenia i wdrożenia właściwych regulacji, które będą wzajemnie powiązane i spójne. Wreszcie, obowiązki z zakresu compliance muszą zostać właściwie rozpisane w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa, przypisane do stanowisk, a osoby odpowiedzialne za funkcjonowanie systemu wyposażone we właściwe kompetencje i narzędzia.
Przedsiębiorcy od lat skarżą się na długotrwałe procedury w urzędach konsularnych i wojewódzkich związane z zatr...
1 czerwca 2025 roku weszły w życie nowe regulacje dotyczące zatrudniania cudzoziemców w Polsce. Ich celem jest u...
Spółki z o.o., których rok obrotowy pokrywa się z rokiem kalendarzowym z początkiem kwietnia weszły w okres spra...
Wynagrodzenie z tytułu wcześniejszego rozwiązania umowy najmu stanowi wydatek, który przedsiębiorca będzie mógł...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Ostateczny termin na zatwierdzenie sprawozdania dla większości fundacji rodzinnych mija 30 czerwca. Niezgłoszeni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas