Aktualizacja: 19.12.2020 15:16 Publikacja: 19.12.2020 00:01
Praca zdalna
Foto: AdobeStock
Przepisy antykryzysowe jedynie pośrednio odnoszą się do niniejszego zagadnienia. Stanowią, że pracownik wykonujący pracę zdalną musi prowadzić ewidencję wykonanych czynności (na podstawie polecenia pracodawcy określającego formę, częstotliwość sporządzania ewidencji). Jej zakres powinien uwzględniać m. in. opis tych czynności oraz datę i czas ich wykonania. Przepisy nie wykluczają możliwości prowadzenia ewidencji także mimo braku polecenia pracodawcy lub wskazywania w niej również nadgodzin. Celem zmniejszenia wątpliwości odnośnie faktycznej ilości nadgodzin zasadne może być rozważenie wprowadzenia:
Członek zarządu ma prawo zakończyć współpracę ze spółką, którą zarządza. Przy rezygnacji musi jednak dopełnić od...
Decyzja o rezygnacji z funkcji członka zarządu powinna być przemyślana i poprzedzona oceną skutków prawnych i or...
W stosunku do środków z KPO brak jest ogólnych wytycznych regulujących zasady przygotowania i prowadzenia postęp...
Brak precyzyjnych, pisemnych regulacji w zakresie zasad współpracy pomiędzy członkami rodziny może prowadzić do...
Jednym z najistotniejszych elementów procesu sprzedaży udziałów lub akcji jest dogłębny i profesjonalny proces w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas