Malinowski: Pawilon Polski na Expo odwiedziło już ponad pół miliona gości

Pawilon Polski na Expo ma szansę być prawdziwym miejscem promocji dla polskich firm, a przez trzy miesiące odwiedziło go już ponad 500 tys. osób - mówi Adrian Malinowski, komisarz generalny sekcji polskiej na Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju.

Publikacja: 11.01.2022 13:48

Adrian Malinowski, komisarz generalny sekcji polskiej na Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju przem

Adrian Malinowski, komisarz generalny sekcji polskiej na Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju przemawiający w Pawilonie Polski podczas Narodowego Dnia Polski na Expo (7 grudnia 2021 r.).

Foto: PAIH

Minęła już połowa trwania Expo w Dubaju. Jak ogólnie ocenia pan te trzy miesiące z punktu widzenia obecności Polski na Wystawie Światowej?

Za nami trzy bardzo intensywne miesiące obecności Polski na Expo 2020 Dubai i cieszy nas tak duża frekwencja, potwierdzająca, że Pawilon Polski należy do jednych z najchętniej odwiedzanych. Pawilon Polski, imponujący pod wieloma względami, wzbudza duże zainteresowanie gości i mediów z całego świata. To bardzo istotne ze względu na wielowymiarową promocję Polski na świecie. W ciągu trzech miesięcy zorganizowaliśmy szereg wydarzeń biznesowych i kulturalnych. Mam nadzieję , że kolejne miesiące przyniosą wiele korzyści biznesowych i gospodarczych, a wszystkim, którzy odwiedzą nasz pawilon dostarczą niezapomnianych wrażeń. Cieszymy się, że Pawilon Polski ma szansę być prawdziwym miejscem promocji dla polskich firm – zarówno tych, które prezentowane są w ramach ekspozycji multimedialnej, ale również tych, które uczestniczą w innych, licznych inicjatywach programu gospodarczego.

Pozostało 88% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Nowe Rynki
Współpraca Polski z krajami arabskimi – Forum na Expo już na horyzoncie
Nowe Rynki
Polski pawilon na EXPO 2020 w Dubaju otwarty
Nowe Rynki
EXPO w Dubaju - co nas czeka w polskim pawilonie?
Nowe Rynki
Polska na EXPO 2020 w Dubaju stawia przede wszystkim na biznes
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Nowe Rynki
Ramadan. Rola prezentu w biznesie z Bliskim Wschodem