Reklama

PARP. Program Go to brand: klęska urodzaju

Do programu ułatwiającego zagraniczną ekspansję prowadzonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości zgłosiło się 1400 firm. Walczą o 150 mln zł.

Publikacja: 01.05.2019 15:40

PARP. Program Go to brand: klęska urodzaju

Foto: Adobe Stock

Na wyniki ostatniego naboru do programu Go to Brand trzeba jeszcze poczekać, ale już dziś wiadomo, że PARP zalała fala wniosków. Nikt się nie spodziewał, że do jednego programu zgłosi się aż 1378 firm, które złożyły łącznie 1393 wnioski o dofinansowanie eksportowych starań.

WYŚCIG Z CZASEM

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Finanse
Przedsiębiorco, weź dotację na dostępność
Reklama
Finanse
Budowlane MŚP mają faktury, ale nie pieniądze
Finanse
Jednoosobowym firmom rosną długi. Niepokojący raport
Finanse
Polisa OC dla JDG - czy to obowiązkowe?
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Finanse
TSUE zajął się sprawą kredytów z WIBOR. Jak przebiegła rozprawa?
Reklama
Reklama
Reklama