PARP. Program Go to brand: klęska urodzaju

Do programu ułatwiającego zagraniczną ekspansję prowadzonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości zgłosiło się 1400 firm. Walczą o 150 mln zł.

Publikacja: 01.05.2019 15:40

PARP. Program Go to brand: klęska urodzaju

Foto: Adobe Stock

Na wyniki ostatniego naboru do programu Go to Brand trzeba jeszcze poczekać, ale już dziś wiadomo, że PARP zalała fala wniosków. Nikt się nie spodziewał, że do jednego programu zgłosi się aż 1378 firm, które złożyły łącznie 1393 wnioski o dofinansowanie eksportowych starań.

WYŚCIG Z CZASEM

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Finanse
Expo w Osace szansą dla polskich firm
Finanse
Zatory płatnicze - wielki problem MŚP
Finanse
Dotacje, innowacje, zrównoważony rozwój – możliwości dla firm w 2025 roku
Finanse
Polska nie wdraża unijnych przepisów na czas. Co za to grozi?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Finanse
Wierzyciele będą musieli zadbać o realizację planu spłaty. Jest projekt ustawy