Aktualizacja: 10.07.2025 07:27 Publikacja: 21.08.2022 18:55
Foto: Adobe Stock
Boty rozwijają się w błyskawicznym tempie, są coraz inteligentniejsze i skuteczne. Co ważne z perspektywy przedsiębiorców coraz mniej denerwują klientów. Dotychczas był to powszechne zjawisko, natomiast teraz 70 % badanych pozytywnie ocenia ich efektywność. W Polsce ponad połowa obywateli miała już z nimi styczność.
Ich wprowadzenie do firmy może przynieść realne oszczędności - według opublikowanego w "Chatbots Magazine" raportu, boty pomagają obniżyć koszty obsługi klienta nawet o 30 %.
Mikro, małe i średnie firmy, które chcą rozwijać się odpowiedzialnie, wdrażając zasady dostępności w swoich prod...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
67 proc. małych i średnich firm budowlanych doświadcza problemów z płynnością finansową. Tylko co trzecie przeds...
O ponad pół miliarda złotych wzrosło w ciągu zaledwie roku zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych...
Czy ubezpieczenie OC jednoosobowej działalności gospodarczej jest obowiązkowe? To zależy.
Za nami pierwsza rozgrywka przed unijnym trybunałem w sprawie stosowania wskaźnika WIBOR przy kredytach złotówko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas