Reklama
Rozwiń

Internetowe boty to sposób na oszczędność dla firm

Wirtualni asystenci to coraz częściej spotykana forma kontkatu między firmą a konsumentem, są pożyteczne w przypadku powtarzalnych problemów, jak np. zwrot towaru czy pytania dotyczące płatności, form dostawy.

Publikacja: 21.08.2022 18:55

Internetowe boty to sposób na oszczędność dla firm

Foto: Adobe Stock

Boty rozwijają się w błyskawicznym tempie, są coraz inteligentniejsze i skuteczne. Co ważne z perspektywy przedsiębiorców coraz mniej denerwują klientów. Dotychczas był to powszechne zjawisko, natomiast teraz 70 % badanych pozytywnie ocenia ich efektywność. W Polsce ponad połowa obywateli miała już z nimi styczność. 

Ich wprowadzenie do firmy może przynieść realne oszczędności - według opublikowanego w "Chatbots Magazine" raportu, boty pomagają obniżyć koszty obsługi klienta nawet o 30 %. 

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Finanse
Przedsiębiorco, weź dotację na dostępność
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Finanse
Budowlane MŚP mają faktury, ale nie pieniądze
Finanse
Jednoosobowym firmom rosną długi. Niepokojący raport
Finanse
Polisa OC dla JDG - czy to obowiązkowe?
Finanse
TSUE zajął się sprawą kredytów z WIBOR. Jak przebiegła rozprawa?