Reklama
Rozwiń
Reklama

Internetowe boty to sposób na oszczędność dla firm

Wirtualni asystenci to coraz częściej spotykana forma kontkatu między firmą a konsumentem, są pożyteczne w przypadku powtarzalnych problemów, jak np. zwrot towaru czy pytania dotyczące płatności, form dostawy.

Publikacja: 21.08.2022 18:55

Internetowe boty to sposób na oszczędność dla firm

Foto: Adobe Stock

Boty rozwijają się w błyskawicznym tempie, są coraz inteligentniejsze i skuteczne. Co ważne z perspektywy przedsiębiorców coraz mniej denerwują klientów. Dotychczas był to powszechne zjawisko, natomiast teraz 70 % badanych pozytywnie ocenia ich efektywność. W Polsce ponad połowa obywateli miała już z nimi styczność. 

Ich wprowadzenie do firmy może przynieść realne oszczędności - według opublikowanego w "Chatbots Magazine" raportu, boty pomagają obniżyć koszty obsługi klienta nawet o 30 %. 

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Finanse
Miliony złotych za nieterminowe płatności. Znane spółki ukarane
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Finanse
Jak to jest ze zwrotem subwencji z tarcz
Finanse
Przedsiębiorca też może zaciągnąć kredyt konsumencki. SN zdecydował
Finanse
Będzie nadzór nad rynkiem kryptoaktywów. Sejm uchwalił ustawę, branża liczy na weto prezydenta Nawrockiego
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Finanse
Lech Giliciński: Distressed investing. Jak to robią na świecie
Reklama
Reklama