Internetowe boty to sposób na oszczędność dla firm

Wirtualni asystenci to coraz częściej spotykana forma kontkatu między firmą a konsumentem, są pożyteczne w przypadku powtarzalnych problemów, jak np. zwrot towaru czy pytania dotyczące płatności, form dostawy.

Publikacja: 21.08.2022 18:55

Internetowe boty to sposób na oszczędność dla firm

Foto: Adobe Stock

Boty rozwijają się w błyskawicznym tempie, są coraz inteligentniejsze i skuteczne. Co ważne z perspektywy przedsiębiorców coraz mniej denerwują klientów. Dotychczas był to powszechne zjawisko, natomiast teraz 70 % badanych pozytywnie ocenia ich efektywność. W Polsce ponad połowa obywateli miała już z nimi styczność. 

Ich wprowadzenie do firmy może przynieść realne oszczędności - według opublikowanego w "Chatbots Magazine" raportu, boty pomagają obniżyć koszty obsługi klienta nawet o 30 %. 

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Finanse
Expo w Osace szansą dla polskich firm
Finanse
Zatory płatnicze - wielki problem MŚP
Finanse
Dotacje, innowacje, zrównoważony rozwój – możliwości dla firm w 2025 roku
Finanse
Polska nie wdraża unijnych przepisów na czas. Co za to grozi?
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Finanse
Wierzyciele będą musieli zadbać o realizację planu spłaty. Jest projekt ustawy