Aktualizacja: 16.06.2025 14:11 Publikacja: 31.01.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
Przekonało się o tym małżeństwo, które od roku próbuje odkręcić z PGNiG błędnie naliczone rachunki za gaz we własnym domu. Gdyby nie kryzys, może do dziś nie widzieliby, że dla PGNiG nie są gospodarstwem domowym, a firmą. Ale dziesięciokrotny wzrost kwoty na rachunku swoje zrobił.
– Dziwnie wysokie rachunki zaczęliśmy dostawać na początku 2022 r. Do tej pory złożyliśmy już cztery reklamacje i nic, zero odzewu. Według dostawcy gazu sprawa wymagała wyjaśnienia, ale w żadnym ustawowym terminie nikt naszych reklamacji nie uwzględnił. Dopiero w grudniu doszliśmy do tego, że płacimy według taryfy, jak byśmy prowadzili w domu firmę. Ktoś zmienił nam ją bez naszej wiedzy i zgody. I okazało się, że trwa to od 2016 r. – opowiadają Katarzyna i Piotr, właściciele domu pod Warszawą.
Za nami pierwsza rozgrywka przed unijnym trybunałem w sprawie stosowania wskaźnika WIBOR przy kredytach złotówko...
Członkowie zarządu, zajęci codziennym biznesem, często nie mają pojęcia o sankcjach, jakie im grożą za nieprawid...
Firmy rodzinne stawiają na profesjonalizację i zrównoważony rozwój. Co trzecia deklaruje, że osiąga wysokie wyni...
Długi branży IT zwiększyły się o niemal 20 proc. w ciągu ostatniego roku i obecne wynoszą 317 mln zł - poinformo...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Choć wskaźnik ufności konsumenckiej jest nadal ujemny, to jego majowy odczyt przyniósł nadzieję, że idzie ku lep...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas