Aktualizacja: 03.06.2025 17:43 Publikacja: 31.01.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
Przekonało się o tym małżeństwo, które od roku próbuje odkręcić z PGNiG błędnie naliczone rachunki za gaz we własnym domu. Gdyby nie kryzys, może do dziś nie widzieliby, że dla PGNiG nie są gospodarstwem domowym, a firmą. Ale dziesięciokrotny wzrost kwoty na rachunku swoje zrobił.
– Dziwnie wysokie rachunki zaczęliśmy dostawać na początku 2022 r. Do tej pory złożyliśmy już cztery reklamacje i nic, zero odzewu. Według dostawcy gazu sprawa wymagała wyjaśnienia, ale w żadnym ustawowym terminie nikt naszych reklamacji nie uwzględnił. Dopiero w grudniu doszliśmy do tego, że płacimy według taryfy, jak byśmy prowadzili w domu firmę. Ktoś zmienił nam ją bez naszej wiedzy i zgody. I okazało się, że trwa to od 2016 r. – opowiadają Katarzyna i Piotr, właściciele domu pod Warszawą.
Firmy rodzinne stawiają na profesjonalizację i zrównoważony rozwój. Co trzecia deklaruje, że osiąga wysokie wyni...
Długi branży IT zwiększyły się o niemal 20 proc. w ciągu ostatniego roku i obecne wynoszą 317 mln zł - poinformo...
Choć wskaźnik ufności konsumenckiej jest nadal ujemny, to jego majowy odczyt przyniósł nadzieję, że idzie ku lep...
Leasing jako najważniejsze źródło finansowania wskazuje aż 66 proc. polskich małych i średnich przedsiębiorstw....
Na Wyspie Spichrzów, czyli najgorętszym turystycznie rejonie Gdańska, powstaje nowa inwestycja hotelowa
Wzrost kosztów, spadek produkcji meblarskiej i silna konkurencja z Europy i Azji powodują, że polski przemysł dr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas