Aktualizacja: 01.07.2025 02:11 Publikacja: 24.11.2023 17:32
Foto: Adobe Stock
Zmiany w sprzedaży produktów i usług zarówno w sklepach stacjonarnych jak i tych internetowych wprowadziła unijna dyrektywa Omnibus - unijne zmiany i ustawy państw członkowskich nałożyły na przedsiębiorców szereg obowiązków w zakresie informowania o stosowanych przez nich cenach. Szczególnie w przypadku stosowania obniżek i promocji.
Zmiany mają na celu ochronę konsumentów przed tzw. fałszywymi promocjami, czyli np. sztucznym zawyżaniem cen przez sklepy, aby następnie obniżyć je i ukazać klientom "przecenę". Takie praktyki często miały miejsce w czasie wyprzedaży jak np. Black Friday czy Cyber Monday. Było to nieuczciwe traktowanie konsumentów.
Mikro, małe i średnie firmy, które chcą rozwijać się odpowiedzialnie, wdrażając zasady dostępności w swoich prod...
67 proc. małych i średnich firm budowlanych doświadcza problemów z płynnością finansową. Tylko co trzecie przeds...
O ponad pół miliarda złotych wzrosło w ciągu zaledwie roku zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych...
Czy ubezpieczenie OC jednoosobowej działalności gospodarczej jest obowiązkowe? To zależy.
Za nami pierwsza rozgrywka przed unijnym trybunałem w sprawie stosowania wskaźnika WIBOR przy kredytach złotówko...
Ministerstwo Zdrowia wraca do pomysłu ograniczenia sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas