Aktualizacja: 20.04.2025 01:34 Publikacja: 02.02.2024 18:48
Foto: Adobe Stock
Ostatnie 12 miesięcy to przyrost o niemal 600 punktów, w ciągu ostatnich pięciu lat przyrost wśród głównie małych oraz jednoosobowych działalności to ponad 52 proc., w ubiegłym roku było to około 8 proc. - na koniec 2023 roku dało to 8,6 tysiąca podmiotów kurierskich działających w Polsce. Dane te pokazują jak duże jest zainteresowanie w prowadzeniu tego typu przedsiębiorstw.
Na wzmożone zainteresowanie świadczeniem usług kurierskich wpłynęła pandemia i kolejny „boom” na zakupy przez internet, zarówno dostawa jedzenia na wynos i zakupów spożywczych jak i pozostałych artykułów życia codziennego. Na plus wpłynął też rozwój technologii wykorzystywanych w tej branży, przede wszystkim punktów odbioru i nadania dostępnych całą dobę, ale także sieci współpracy wielu punktów, które również umożliwiają wygodne korzystanie ze świadczonych przez firmy usług.
Pawilon Polski na EXPO 2025 w Osace przez blisko pół roku będzie służył promocji polskiej gospodarki, możliwości...
Jedynie 31 postępowań w sprawie opóźnień w płatnościach wszczął w 2024 r. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentó...
Po Wielkanocy w Poznaniu odbędzie się bezpłatne spotkanie informacyjne poświęcone możliwościom wsparcia dla mikr...
Liczne akty prawne wydawane na poziomie unijnym stanowią wyzwanie dla ustawodawców krajowych, którzy są zobowiąz...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Dzięki uwolnieniu sądów od zbędnego nadzoru nad przebiegiem wykonywania upadłości konsumenckiej jest szansa na p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas