Aktualizacja: 29.04.2025 21:35 Publikacja: 17.05.2024 12:15
Foto: Adobe Stock
Ma to być skutek wchodzących w życie od początku 2025 r. nowych, bardzo restrykcyjnych regulacji emisyjnych CAFE. Średni poziom emisji, do którego producenci aut nie zapłacą kary obniżono ze 118 do 94 g CO2 na przejechany kilometr.
Nie są to nowe normy emisji spalin, a raczej rodzaj finansowej presji, by oferować samochody nieprzekraczające limitu czyli wyposażone w dodatkowe urządzenia obniżające emisję. To jednak podniesie koszt produkcji, a więc podwyższy cenę. Alternatywą jest zapłata kary, co też zostanie uwzględnione w cenie auta.
Pawilon Polski na EXPO 2025 w Osace przez blisko pół roku będzie służył promocji polskiej gospodarki, możliwości...
Jedynie 31 postępowań w sprawie opóźnień w płatnościach wszczął w 2024 r. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentó...
Po Wielkanocy w Poznaniu odbędzie się bezpłatne spotkanie informacyjne poświęcone możliwościom wsparcia dla mikr...
Liczne akty prawne wydawane na poziomie unijnym stanowią wyzwanie dla ustawodawców krajowych, którzy są zobowiąz...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Dzięki uwolnieniu sądów od zbędnego nadzoru nad przebiegiem wykonywania upadłości konsumenckiej jest szansa na p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas