Reklama
Rozwiń

PARP pomoże polskim firmom wypromować się w Azji

Małe i średnie przedsiębiorstwa, które planują rozszerzyć swoją działalność na rynki międzynarodowe, zwłaszcza azjatyckie, mają szansę na finansowe wsparcie działań promocyjnych w związku z tegoroczną Wystawą Światową EXPO w Japonii.

Publikacja: 18.07.2024 22:23

Osaka będzie gościła Expo po raz drugi w historii.

Osaka będzie gościła Expo po raz drugi w historii.

Foto: Adobe Stock

dgk

Już 23 lipca rusza nabór wniosków w ramach działania „Promocja marki innowacyjnych MŚP” w związku z udziałem Polski w Wystawie Światowej EXPO 2025 w Osace, Kansai w Japonii. Budżet na ten cel to aż 25 mln zł – informuje Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Celem działania jest wsparcie promowania marek produktowych polskich przedsiębiorstw mających znaczący potencjał eksportowy na rynkach międzynarodowych. Chodzi nie tylko o Japonię, ale także inne kraje Azji Południowo-Wschodniej (Korea Południowa, wybrane państwa Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej ASEAN: Filipiny, Indonezja, Malezja, Singapur, Tajlandia, Brunei, Wietnam, Laos, Kambodża).

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Finanse
Przedsiębiorco, weź dotację na dostępność
Finanse
Budowlane MŚP mają faktury, ale nie pieniądze
Finanse
Jednoosobowym firmom rosną długi. Niepokojący raport
Finanse
Polisa OC dla JDG - czy to obowiązkowe?
Finanse
TSUE zajął się sprawą kredytów z WIBOR. Jak przebiegła rozprawa?
Finanse
Zakaz reklamy napojów alkoholowych obejmie piwo bezalkoholowe?