Reklama

PARP pomoże polskim firmom wypromować się w Azji

Małe i średnie przedsiębiorstwa, które planują rozszerzyć swoją działalność na rynki międzynarodowe, zwłaszcza azjatyckie, mają szansę na finansowe wsparcie działań promocyjnych w związku z tegoroczną Wystawą Światową EXPO w Japonii.

Publikacja: 18.07.2024 22:23

Osaka będzie gościła Expo po raz drugi w historii.

Osaka będzie gościła Expo po raz drugi w historii.

Foto: Adobe Stock

dgk

Już 23 lipca rusza nabór wniosków w ramach działania „Promocja marki innowacyjnych MŚP” w związku z udziałem Polski w Wystawie Światowej EXPO 2025 w Osace, Kansai w Japonii. Budżet na ten cel to aż 25 mln zł – informuje Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Celem działania jest wsparcie promowania marek produktowych polskich przedsiębiorstw mających znaczący potencjał eksportowy na rynkach międzynarodowych. Chodzi nie tylko o Japonię, ale także inne kraje Azji Południowo-Wschodniej (Korea Południowa, wybrane państwa Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej ASEAN: Filipiny, Indonezja, Malezja, Singapur, Tajlandia, Brunei, Wietnam, Laos, Kambodża).

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Finanse
Małe firmy z dużymi - bilans na plus, ale czy to partnerstwo?
Finanse
Tysiące e-sklepów mają problemy z płynnością
Finanse
Zadłużenie spółek giełdowych wzrosło niemal 2,5-krotnie
Finanse
Cyfryzację firmy można przeprowadzić bez wkładu własnego
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Finanse
Granty na Eurogranty – PARP uruchamia nowy nabór
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama