PARP pomoże polskim firmom wypromować się w Azji

Małe i średnie przedsiębiorstwa, które planują rozszerzyć swoją działalność na rynki międzynarodowe, zwłaszcza azjatyckie, mają szansę na finansowe wsparcie działań promocyjnych w związku z tegoroczną Wystawą Światową EXPO w Japonii.

Publikacja: 18.07.2024 22:23

Osaka będzie gościła Expo po raz drugi w historii.

Osaka będzie gościła Expo po raz drugi w historii.

Foto: Adobe Stock

dgk

Już 23 lipca rusza nabór wniosków w ramach działania „Promocja marki innowacyjnych MŚP” w związku z udziałem Polski w Wystawie Światowej EXPO 2025 w Osace, Kansai w Japonii. Budżet na ten cel to aż 25 mln zł – informuje Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Celem działania jest wsparcie promowania marek produktowych polskich przedsiębiorstw mających znaczący potencjał eksportowy na rynkach międzynarodowych. Chodzi nie tylko o Japonię, ale także inne kraje Azji Południowo-Wschodniej (Korea Południowa, wybrane państwa Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej ASEAN: Filipiny, Indonezja, Malezja, Singapur, Tajlandia, Brunei, Wietnam, Laos, Kambodża).

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Finanse
TSUE zajął się sprawą kredytów z WIBOR. Jak przebiegła rozprawa?
Finanse
Szefowie spółki odpowiadają za jej długi. Kary sięgają milionów złotych
Finanse
Przedsiębiorczość międzypokoleniowa. Jak sobie radzą firmy rodzinne?
Finanse
Koniec eldorado? Długi branży IT wzrosły o 20 proc.
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Finanse
Konsumenci w nieco lepszym nastroju, biznes zyskał nadzieję