Reklama
Rozwiń
Reklama

PARP pomoże polskim firmom wypromować się w Azji

Małe i średnie przedsiębiorstwa, które planują rozszerzyć swoją działalność na rynki międzynarodowe, zwłaszcza azjatyckie, mają szansę na finansowe wsparcie działań promocyjnych w związku z tegoroczną Wystawą Światową EXPO w Japonii.

Publikacja: 18.07.2024 22:23

Osaka będzie gościła Expo po raz drugi w historii.

Osaka będzie gościła Expo po raz drugi w historii.

Foto: Adobe Stock

dgk

Już 23 lipca rusza nabór wniosków w ramach działania „Promocja marki innowacyjnych MŚP” w związku z udziałem Polski w Wystawie Światowej EXPO 2025 w Osace, Kansai w Japonii. Budżet na ten cel to aż 25 mln zł – informuje Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Celem działania jest wsparcie promowania marek produktowych polskich przedsiębiorstw mających znaczący potencjał eksportowy na rynkach międzynarodowych. Chodzi nie tylko o Japonię, ale także inne kraje Azji Południowo-Wschodniej (Korea Południowa, wybrane państwa Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej ASEAN: Filipiny, Indonezja, Malezja, Singapur, Tajlandia, Brunei, Wietnam, Laos, Kambodża).

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Finanse
Miliony złotych za nieterminowe płatności. Znane spółki ukarane
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Finanse
Jak to jest ze zwrotem subwencji z tarcz
Finanse
Przedsiębiorca też może zaciągnąć kredyt konsumencki. SN zdecydował
Finanse
Będzie nadzór nad rynkiem kryptoaktywów. Sejm uchwalił ustawę, branża liczy na weto prezydenta Nawrockiego
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Finanse
Lech Giliciński: Distressed investing. Jak to robią na świecie
Reklama
Reklama
Reklama