Glov – polska marka, która zawojowała świat

Rękawice do demakijażu sprzedajemy do ponad 70 krajów dbając o środowisko naturalne, a teraz zamknęłyśmy obieg naszego produktu – mówią Monika Żochowska i Ewa Dudzic, współwłaścicielki spółki Phenicoptere sprzedającej pod marką Glov.

Publikacja: 24.08.2021 11:24

Glov – polska marka, która zawojowała świat

Foto: Ewa Dudzic (po lewej) i Monika Żochowska, współwłaścicielki spółki Phenicoptere (marka Glov) w Gdyni na ławeczce zrobionej z zużytych rękawic do demakijażu. Fot. A. Osiecki

Zaczynałyście panie działalność w 2012 r. jako?

Ewa Dudzic: Jako młody start-up.

Pozostało jeszcze 100% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Inwestycje
Kontrakty dla Chińczyków w urzędniczych rękach. Eksperci o konsekwencjach wyroku TSUE
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Inwestycje
Unijna ochrona nie dla Chińczyków. Ważny wyrok w sprawie zamówień publicznych
Inwestycje
Jest porozumienie w sprawie prestiżowej inwestycji Mennicy
Inwestycje
Rafał Dębowski: Dlaczego rząd pozwala na paraliż inwestycyjny?
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Materiał Promocyjny
Jakich benefitów pracownicy pragną najbardziej?
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście