Glov – polska marka, która zawojowała świat

Rękawice do demakijażu sprzedajemy do ponad 70 krajów dbając o środowisko naturalne, a teraz zamknęłyśmy obieg naszego produktu – mówią Monika Żochowska i Ewa Dudzic, współwłaścicielki spółki Phenicoptere sprzedającej pod marką Glov.

Publikacja: 24.08.2021 11:24

Glov – polska marka, która zawojowała świat

Foto: Ewa Dudzic (po lewej) i Monika Żochowska, współwłaścicielki spółki Phenicoptere (marka Glov) w Gdyni na ławeczce zrobionej z zużytych rękawic do demakijażu. Fot. A. Osiecki

Zaczynałyście panie działalność w 2012 r. jako?

Ewa Dudzic: Jako młody start-up.

Pozostało 100% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Inwestycje
Jest porozumienie w sprawie prestiżowej inwestycji Mennicy
Inwestycje
Rafał Dębowski: Dlaczego rząd pozwala na paraliż inwestycyjny?
Materiał Promocyjny
Jakich benefitów pracownicy pragną najbardziej?
Materiał Partnera
Wskaźnik Zdrowia Organizacji docenia Wartę
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Materiał Promocyjny
Jakie są korzyści z posiadania Mapy Drogowej Cyfrowej Transformacji?