Aktualizacja: 18.09.2019 14:18 Publikacja: 18.09.2019 16:15
Foto: Adobe Stock
Relacje między pracodawcą a pracownikami są ustalone w powszechnie obowiązującym prawie pracy – ustawach, rozporządzeniach, a także w treści indywidualnych aktów kreujących stosunek pracy (jak umowa o pracę). Jednak rozwiązania wynikające z przepisów nie zawsze są „szyte na miarę" konkretnego pracodawcy. Może on wtedy stworzyć własne, wewnątrzzakładowe regulacje, które nie mogą jednak pozostawać w sprzeczności z przepisami powszechnie obowiązującymi.
Sezon urlopowy to często wyzwanie dla działów kadr. Ustalenie planu urlopów tak, by zachować ciągłość pracy, byw...
Aby ruchomy rozkład czasu pracy stanowił realny benefit, pracodawcy powinni ustalić przedział godzin, w jakim pr...
Pracodawca nie może wysłać pracownika na urlop wypoczynkowy wbrew jego woli. Wyjątki są nieliczne i ściśle okreś...
Odwołanie z urlopu może być kosztowne. Firma, która coroczne uzgodnienia dotyczące terminów urlopów traktuje jak...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Do 10. lipca związki zawodowe powinny przekazać pracodawcy informację o liczbie swoich członków. Od tego zależą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas