Reklama

Home office mniej popularny niż mogło się wydawać

Praca zdalna okazuje się mniej powszechna niż można było sądzić. Niemal 3/4 Polaków pracuje wyłącznie z biura. Na pracę zdalną w wymiarze co najmniej 1 dnia w tygodniu ma przyzwolenie 23 proc. pracowników – wynika z badania zleconego przez Gamfi.

Publikacja: 20.12.2021 08:00

Badania wskazują, że prawie co dziesiąty Polak pracuje całkowicie zdalnie.

Badania wskazują, że prawie co dziesiąty Polak pracuje całkowicie zdalnie.

Foto: Adobe Stock

Praca zdalna okazuje się mniej powszechna niż można było sądzić. Niemal 3/4 Polaków pracuje wyłącznie z biura. Na pracę zdalną w wymiarze co najmniej jednego dnia w tygodniu ma przyzwolenie 23 proc. pracowników – wynika z badania zleconego przez Gamfi.

Home office popularny jest głównie wśród prowadzących własną działalność lub osób pracujących w usługach. Eksperci Personnel Service podkreślają, że home office dotyczy tylko wycinka pracowników i - chociaż z założenia był tymczasowym rozwiązaniem, wymuszonym przez obostrzenia - pozostał w wielu firmach do tej pory. Możliwość pracy zdalnej zależy obecnie od kilku czynników, m.in. branży, wielkości firmy, a także formy zatrudnienia.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Efekt inflacji. Zaczynamy szukać pracy i chodzić po podwyżkę
Prawo w firmie
Full stack developer - na tym stanowisku programiści są rozchwytywani
Prawo w firmie
Nowy pracownik nie zna szefa i swoich obowiązków
Prawo w firmie
Kompetencje przyszłości – na co stawiają dzisiejsi nastolatkowie?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Prawo w firmie
Czy pracownik może odmówić wykonania polecenia pracodawcy z powodu pandemii?
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama