Aktualizacja: 21.05.2025 09:49 Publikacja: 01.05.2025 14:00
Mariusz Zielonka, główny ekonomista Konfederacji Lewiatan
Foto: tvrp.pl
Nastroje konsumentów się pogorszyły w ostatnim badaniu przed wyborami. Wojna celna i jej nieprzewidywalne kolejne odsłony sprawiają, że ciągłą niepewność wpływa na samopoczucie konsumentów, a to znaczy również – wyborców.
- Ostatnie odczyty comiesięcznego badania koniunktury, konsumentów i przedsiębiorców pokazują, że jednak mamy nadal przewagę pesymistów nad optymistami, ale te wskaźniki się uległy niewielkiemu pogorszeniu – mówi Mariusz Zielonka, główny ekonomista Konfederacji Lewiatan w programie Magazyn o Biznesie w rozmowie z red. Aleksandrą Ptak-Iglewską.
- Czym jest obniżka stóp? Obniżka stóp jest sygnałem, na który czeka niezdecydowany klient, który potrzebuje teg...
- Nowym trendem jest, że klienci często podążają za kierunkami promowanymi przez influencerów. Natomiast później...
Znów mamy intensywną akcję kredytową. To znaczy, że liczymy na obniżki oprocentowania i jesteśmy optymistami
Na 99 proc. nie grozi nam już pięcioprocentowy wzrost cen
- Krytyczna w tym całym przedsięwzięciu jest pogoda. Jeżeli będzie ciepło, będziemy obserwowali wzrost sprzedaż...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas