Aktualizacja: 16.06.2025 04:14 Publikacja: 01.05.2025 14:00
Mariusz Zielonka, główny ekonomista Konfederacji Lewiatan
Foto: tvrp.pl
Nastroje konsumentów się pogorszyły w ostatnim badaniu przed wyborami. Wojna celna i jej nieprzewidywalne kolejne odsłony sprawiają, że ciągłą niepewność wpływa na samopoczucie konsumentów, a to znaczy również – wyborców.
- Ostatnie odczyty comiesięcznego badania koniunktury, konsumentów i przedsiębiorców pokazują, że jednak mamy nadal przewagę pesymistów nad optymistami, ale te wskaźniki się uległy niewielkiemu pogorszeniu – mówi Mariusz Zielonka, główny ekonomista Konfederacji Lewiatan w programie Magazyn o Biznesie w rozmowie z red. Aleksandrą Ptak-Iglewską.
- Żeby Polska nie była tylko hubem logistycznym, ale żeby uczestniczyła w odbudowie Ukrainy, potrzebne są działa...
Jak wygląda dzisiaj rynek scenariopisarski w Polsce? Czy sztuczna inteligencja jest w stanie napisać scenariusz?...
Bardzo zimny maj nie przysłużył się plonom, Na szczęście zaczęło padać
Rząd Friedricha Merza na razie bardziej skupia się na sprawach zagranicznych niż gospodarce. Współpraca z nowym...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Jak oszczędzać w czasie spadających stóp procentowych? - Właśnie w momencie, gdy widzimy, że realnie tracimy swo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas