Reklama
Rozwiń
Reklama

Jak przygotować się na wejście marki do Metaverse?

Firmy, które już dziś przygotują się na obecność w metaverse, zyskają przewagę technologiczną oraz dodatkowy kanał sprzedaży i promocji swoich produktów i usług – tłumaczy Karolina Brzezińska, aplikantka radcowska z JWP Rzecznicy Patentowi.

Publikacja: 08.01.2024 07:00

Karolina Brzezińska

Karolina Brzezińska

Foto: materiały prasowe

W podcaście "Prawo w firmie" Karolina Brzezińska wyjaśnia czym jest metaverse i jak chronić swoją własność intelektualną w wirtualnej przestrzeni.

Podcast "Prawo w firmie" to porady prawne oparte na analizie przykładowych problemów przedsiębiorców. Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania w kancelariach prawnych.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Nawigator prawny
Współpraca z influencerem - kiedy kończy się promocja, a zaczyna odpowiedzialność
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Nawigator prawny
Upadłość to nie koniec. Jak ratować firmę, zanim będzie za późno?
Nawigator prawny
Jak chronić markę w umowach z influencerami
Nawigator prawny
Równość, wolność słowa i dress code: Praktyczne aspekty prawa pracy w polskich firmach
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Nawigator prawny
Jak bezpiecznie wynająć mieszkanie? Zasiedzenie, eksmisja i wynajem krótkoterminowy
Reklama
Reklama