Aktualizacja: 29.04.2025 07:02 Publikacja: 16.11.2019 11:11
Foto: Bardzo popularna w Chinach uliczna sprzedaż przekąsek, hutongi w pobliżu Placu Tian’anmen w Pekinie. Fot. Jacek Strzelecki
Chiński rynek cechuje formalizm, a prowadzenie tam biznesu ma wymiar w dużym stopniu administracyjny. Nie da się tego ani obejść, ani pominąć. Nie da się też zignorować. Zrozumienie i uwzględnienie tego w działalności pozwoli nam uniknąć rozmaitych kryzysów. Z czasem przyzwyczaimy się, choć znane są liczne przypadki tolerowania stanu przy braku akceptacji.
CZYTAJ TAKŻE: Ekspansja biznesowa do Chin – przedsiębiorco, pierwsze kroki zrób w Polsce
Reaktywację biura handlowego PAIH w Kijowie oraz powstanie drugiej placówki Agencji w zachodniej Ukrainie oraz w...
Stany Zjednoczone są już dla Polski siódmym rynkiem eksportowym z trzyprocentowym udziałem w całym polskim ekspo...
Po latach oczekiwania polscy producenci wołowiny mają szansę wejść do nielicznej grupy eksporterów mięsa wołoweg...
Ostatnie tygodnie przyniosły Uzbekistanowi szereg ważnych wydarzeń o charakterze politycznym. Pod koniec kwietni...
W obliczu zbliżających się wyborów prezydenckich w Polsce zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby platformy społecznościowe nie zakłócały procesów demokratycznych.
Na warszawskim Lotnisku Chopina powstał punkt wydawania paszportów tymczasowych. Polscy podróżni, w tym przedsię...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas