Polski robot Photon coraz lepiej radzi sobie na zagranicznych rynkach

Technologia i produkty białostockiej spółki Photon Entertainment trafiły już na 70 rynków m.in. do Stanów Zjednoczonych a sieć i wolumen sprzedaży stale rośnie.

Publikacja: 19.02.2022 14:36

Robot Photon uczy programowania.

Robot Photon uczy programowania.

Foto: Materiały prasowe

Photon Entertainment – firma będąca twórcą innowacyjnego robota edukacyjnego uczącego programowania wypracowała w 2021 r. 8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Zysk netto wyniósł 1,4 mln zł. Spółka po bardzo udanym 2021 roku, w którym wprowadziła na rynek nowy ekosystem produktów edukacyjnych, obejmujący m.in. unikalny w skali globalnej zestaw edukacyjny Sztuczna Inteligencja, planuje dalszą ekspansję. Wśród priorytetów na ten rok wskazuje rynek północnoamerykański i środkowoeuropejski oraz wprowadzenie na rynek robota nowej generacji – Photona 2.0.

Pozostało 86% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii