Aktualizacja: 18.05.2025 10:25 Publikacja: 17.11.2021 12:12
Pawilon Polski na tegorocznych (2021 r.) targach HKTDC International Food Expo w Hongkongu.
Foto: HKTDC
Pierwszy rok pandemii SARS-Cov-2 wywołał reakcję szokową w globalnym biznesie oraz w handlu. Do dziś wiele branż nie może się wygrzebać z zastoju, a wychodzenie z niego jest jednocześnie wchodzeniem w nowe realia kosztowe, spedycyjne i kontaktów biznesowych.
Hongkong, który jest globalnym hubem biznesu i handlu szybko postawił na hybrydowość targów smart fair, czyli inteligentnych targów ze szczególnym ukierunkowaniem i wsparciem dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Z tego rozwiązania zaczęły korzystać polskie firmy.
W listopadzie br. w Chinach wejdzie w życie ustawa, która wprowadzi ład w kontaktach biznesowych z klientami, bę...
Obok radców rolnych, zagranicznych biur handlowych PAIH wkrótce będą działać też zagraniczne biura Krajowego Ośr...
Chiński rynek e-commerce jest największy na świecie. I, jak wskazują eksperci, niezwykle konkurencyjny. To wymag...
Korporacja Ubezpieczeń i Kredytów Eksportowych (KUKE) uruchomiła nowy program wsparcia polskich eksporterów. KUK...
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) i Izba Gospodarki Elektronicznej (IGE) podpisały porozumienie o współp...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas