Smart fair w Hongkongu dobre dla polskich MŚP

Czy inteligentne targi w Hongkongu to kierunek spotkań biznesowych i handlowych, który będzie się dynamicznie rozwijał w następnym roku i w kolejnych latach?

Publikacja: 17.11.2021 12:12

Pawilon Polski na tegorocznych (2021 r.) targach HKTDC International Food Expo w Hongkongu.

Pawilon Polski na tegorocznych (2021 r.) targach HKTDC International Food Expo w Hongkongu.

Foto: HKTDC

Pierwszy rok pandemii SARS-Cov-2 wywołał reakcję szokową w globalnym biznesie oraz w handlu. Do dziś wiele branż nie może się wygrzebać z zastoju, a wychodzenie z niego jest jednocześnie wchodzeniem w nowe realia kosztowe, spedycyjne i kontaktów biznesowych.

Hongkong, który jest globalnym hubem biznesu i handlu szybko postawił na hybrydowość targów smart fair, czyli inteligentnych targów ze szczególnym ukierunkowaniem i wsparciem dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Z tego rozwiązania zaczęły korzystać polskie firmy.

Pozostało 94% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Nowe Rynki
RODO w Chinach - polska firma będzie musiała uzyskać zgodę Chińczyka
Nowe Rynki
Biura KOWR wesprą za granicą polskie firmy rolno-spożywcze. Rusza ich pilotaż
Nowe Rynki
Podpatrujmy chiński e-handel. Tam powstają światowe wzorce
Nowe Rynki
KUKE uruchomiła nowy program wsparcia polskich eksporterów
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Nowe Rynki
PAIH i IGE będą współdziałać na rzecz eksportu poprzez e-handel