Aktualizacja: 19.04.2025 21:39 Publikacja: 30.11.2022 15:58
Posągi Buddy w starej świątyni Ayutthaya w Tajlandii.
Foto: Adobe Stock
MATERIAŁ POWSTAŁ WE WSPÓŁPRACY Z PAIH
Z okazji 50. rocznicy nawiązania stosunków dyplomatycznych między Polską a Tajlandią Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zorganizowała w Bangkoku Polsko-Tajskie Forum Biznesowe. Jak przypominają eksperci Agencji Tajlandia to druga największa gospodarka ASEAN (Stowarzyszenie Narodów Azji Południowo-Wschodniej), a ze względu na strategiczne położenie i przebieg łańcuchów dostaw jest bramą do całego regionu. Włączając turystów i ekspatów, Tajlandia to rynek liczący nawet 100 mln konsumentów. Ze stosunkowo dobrze rozwiniętą infrastrukturą, gospodarką opartą na wolnej przedsiębiorczości i proinwestycyjną polityką, ten azjatycki kraj jest atrakcyjnym kierunkiem ekspansji dla polskich przedsiębiorców reprezentujących wiele branż.
Reaktywację biura handlowego PAIH w Kijowie oraz powstanie drugiej placówki Agencji w zachodniej Ukrainie oraz w...
Stany Zjednoczone są już dla Polski siódmym rynkiem eksportowym z trzyprocentowym udziałem w całym polskim ekspo...
Po latach oczekiwania polscy producenci wołowiny mają szansę wejść do nielicznej grupy eksporterów mięsa wołoweg...
Ostatnie tygodnie przyniosły Uzbekistanowi szereg ważnych wydarzeń o charakterze politycznym. Pod koniec kwietni...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Na warszawskim Lotnisku Chopina powstał punkt wydawania paszportów tymczasowych. Polscy podróżni, w tym przedsię...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas