Aktualizacja: 03.08.2017 06:35 Publikacja: 03.08.2017 06:35
Gadżet jest prezentem o małej wartości, gdy jego jednostkowa cena netto nie przekracza 10 zł.
Foto: Fotolia
Wielu przedsiębiorców podejmuje różnorodne działania zmierzające do wywołania pozytywnego odbioru ich firmy. Celowi temu służą m.in. drobne prezenty, pamiątki czy inne gadżety opatrzone logo lub znakiem reklamowym. Są one przekazywane kontrahentom lub klientom indywidualnym, którzy już skorzystali lub dopiero mogą skorzystać z oferty przedsiębiorcy. Darowizny takie z pewnością służą budowaniu wizerunku firmy i propagowaniu jej marki, a przez to mają charakter marketingowy i reklamowy. Trzeba się jednak zastanowić, jak potraktować takie działania w odniesieniu do rozliczeń VAT.
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Inwestycje w e-fakturowanie czy JPK_CIT są kosztowne, ale przyczynią się do ogólnego unowocześnienia firm i urzę...
Wydatki na wyżywienie, ubranie, mieszkanie, zdrowie, wypoczynek i rekreację czy szerzej na utrzymanie osoby fizy...
Po rozpoczęciu i zakończeniu kontroli celno-skarbowej firma będzie mogła złożyć nie tylko korektę, ale także pie...
Zagraniczny fundusz inwestycyjny będzie mógł być zwolniony z CIT także wtedy, gdy jest zarządzany wewnętrznie, c...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas