Aktualizacja: 03.08.2017 06:35 Publikacja: 03.08.2017 06:35
Gadżet jest prezentem o małej wartości, gdy jego jednostkowa cena netto nie przekracza 10 zł.
Foto: Fotolia
Wielu przedsiębiorców podejmuje różnorodne działania zmierzające do wywołania pozytywnego odbioru ich firmy. Celowi temu służą m.in. drobne prezenty, pamiątki czy inne gadżety opatrzone logo lub znakiem reklamowym. Są one przekazywane kontrahentom lub klientom indywidualnym, którzy już skorzystali lub dopiero mogą skorzystać z oferty przedsiębiorcy. Darowizny takie z pewnością służą budowaniu wizerunku firmy i propagowaniu jej marki, a przez to mają charakter marketingowy i reklamowy. Trzeba się jednak zastanowić, jak potraktować takie działania w odniesieniu do rozliczeń VAT.
Kary umowne za opóźnienia w realizacji internetowych usług serwisowych z automatu nie są wyłączone z kosztów pod...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas