Aktualizacja: 06.11.2019 17:03 Publikacja: 06.11.2019 17:03
Foto: Adobe Stock
Blogi i vlogi rosną w internecie jak grzyby po deszczu. Cieszą się popularnością nie tylko na świecie, ale i w Polsce – wśród celebrytów i zwykłych zjadaczy chleba, którzy marzą o szybkiej karierze i krociowych zarobkach. Choć założenie bloga czy vloga jest łatwe, jego podatkowe rozliczenie już niekoniecznie, zwłaszcza gdy chodzi o koszty.
Fiskus co do zasady uważa, że gdy bloger wydaje pieniądze na kosmetyki, ubrania czy inne gadżety, nie może ich wrzucać w koszty firmy. W środę Naczelny Sąd Administracyjny zakwestionował jednak to podejście. Uznał, że skarbówka musi się postarać i nie może hurtowo wyrzucić z kosztów wszystkich wydatków, kwalifikując je jako osobiste.
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Inwestycje w e-fakturowanie czy JPK_CIT są kosztowne, ale przyczynią się do ogólnego unowocześnienia firm i urzę...
Wydatki na wyżywienie, ubranie, mieszkanie, zdrowie, wypoczynek i rekreację czy szerzej na utrzymanie osoby fizy...
Po rozpoczęciu i zakończeniu kontroli celno-skarbowej firma będzie mogła złożyć nie tylko korektę, ale także pie...
Zagraniczny fundusz inwestycyjny będzie mógł być zwolniony z CIT także wtedy, gdy jest zarządzany wewnętrznie, c...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas