Aktualizacja: 26.11.2018 06:00 Publikacja: 26.11.2018 06:00
Foto: Fotolia.com
Zbliżają się mikołajki, a potem święta, a więc czas tradycyjnego obdarowywania się prezentami. Zwyczaj ten dotyczy również przedsiębiorców, którzy dają swoim kontrahentom upominki czy też drobne podarunki w celu wzmocnienia swojego pozytywnego wizerunku. Prezenty mogą być przekazywane zarówno kontrahentom z krajów Unii Europejskiej, jak i partnerom biznesowym mającym siedzibę poza Wspólnotą. Przekazywanie prezentów kontrahentom może w przyszłości korzystnie wpływać na sytuację finansową przedsiębiorstwa.
Fiskus dostał raporty o internetowych transakcjach, prawie 300 tys. sprzedających w sieci może znaleźć się na je...
Przedsiębiorca nie zaliczy do kosztów uzyskania przychodów wydatków na wyżywienie, leczenie i wyposażenie psa pi...
Jeśli przedsiębiorca potrzebuje do działalności rzeczy chroniących go przed różnymi zagrożeniami, może zaliczyć...
Choć do uruchomienia KSeF pozostało jeszcze dziewięć miesięcy, to eksperci radzą: przygotowania warto rozpocząć...
Zwolnienie z cła i VAT towarów przeznaczonych do nieodpłatnego udostępniania osobom uciekającym przed agresją Ro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas