Aktualizacja: 26.11.2018 06:00 Publikacja: 26.11.2018 06:00
Foto: Fotolia.com
Zbliżają się mikołajki, a potem święta, a więc czas tradycyjnego obdarowywania się prezentami. Zwyczaj ten dotyczy również przedsiębiorców, którzy dają swoim kontrahentom upominki czy też drobne podarunki w celu wzmocnienia swojego pozytywnego wizerunku. Prezenty mogą być przekazywane zarówno kontrahentom z krajów Unii Europejskiej, jak i partnerom biznesowym mającym siedzibę poza Wspólnotą. Przekazywanie prezentów kontrahentom może w przyszłości korzystnie wpływać na sytuację finansową przedsiębiorstwa.
Rośnie liczba kontroli celno-skarbowych. W 2024 r. stanowiły już ponad 38 proc. wszystkich kontroli. W latach 20...
Ułatwienia na linii fiskus–podatnicy i łatwiejszy dostęp do informacji o lekach – to niektóre z najnowszych prop...
Przedsiębiorca mający problemy ze słuchem może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na aparat, dzięk...
Ulepszenie programu komputerowego ma charakter twórczy. A zamawianie prac u zewnętrznego specjalisty nie przekre...
Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na karnety sportowe i pakiety medyczne dla samozatr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas