Aktualizacja: 26.11.2018 06:00 Publikacja: 26.11.2018 06:00
Foto: Fotolia.com
Zbliżają się mikołajki, a potem święta, a więc czas tradycyjnego obdarowywania się prezentami. Zwyczaj ten dotyczy również przedsiębiorców, którzy dają swoim kontrahentom upominki czy też drobne podarunki w celu wzmocnienia swojego pozytywnego wizerunku. Prezenty mogą być przekazywane zarówno kontrahentom z krajów Unii Europejskiej, jak i partnerom biznesowym mającym siedzibę poza Wspólnotą. Przekazywanie prezentów kontrahentom może w przyszłości korzystnie wpływać na sytuację finansową przedsiębiorstwa.
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas