Reklama

Kiedy smartwatch dla klienta można wrzucić w koszty

Gdy w zakładzie jest tak głośno, że nie słychać dzwonka telefonu, to zakup smartwatcha, który informuje o przychodzących połączeniach, można wrzucić w koszty. Ułatwia on bowiem kontakty z klientami.

Publikacja: 16.01.2017 07:10

Kiedy smartwatch dla klienta można wrzucić w koszty

Foto: 123RF

Warunkiem odliczenia danego wydatku jest przekonanie fiskusa, że koszt ten jest niezbędny w prowadzonej działalności gospodarczej. Potwierdza to interpretacja Izby Skarbowej w Bydgoszczy.

Izba odpowiedziała na pytanie podatnika, którego firma zajmuje się obróbką skrawaniem. Mężczyzna zatrudnia cztery osoby, sam też pracuje fizycznie. Jak napisał, w jego pracy bardzo ważny jest stały kontakt z klientami, zwłaszcza podczas nanoszenia zmian w zamówieniach, ponieważ świadczy usługi na podstawie dokumentacji przedstawionej przez klientów. Często klienci dzwonią, by wnieść zmiany do wykonywanych aktualnie zleceń. Pracująca maszyna frezarska zagłusza jednak telefon, a aparat nie może leżeć na widocznym miejscu ze względu na ryzyko uszkodzenia.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
APA: uprzednie porozumienia cenowe narzędziem odliczania kosztów
Podatki
Podatek u źródła trochę łagodniejszy
Reklama
Reklama
Reklama