Aktualizacja: 07.09.2015 07:00 Publikacja: 07.09.2015 07:00
Foto: Fotorzepa, Kuba Kamiński
11 września 2015 r. zacznie obowiązywać ustawa z 24 kwietnia 2015 r. o zmianie niektórych ustaw w związku ze wzmocnieniem narzędzi ochrony krajobrazu (DzU z 2015 r. poz. 774). Głównym celem ustawy jest wprowadzenie nowych rozwiązań, które pomogą powstrzymać degradację krajobrazu, a w szczególności rozwiązać problem z nadmiarem tablic i urządzeń reklamowych w miastach. Nowelizacja zacznie obowiązywać Jednym z takich rozwiązań jest wprowadzenie do ustawy o podatkach i opłatach lokalnych nowej opłaty dla przedsiębiorców – opłaty reklamowej. Zgodnie z nowelizacją przedsiębiorcy będą zobowiązani uiszczać opłatę reklamową od tablic reklamowych lub urządzeń reklamowych umieszczonych na obszarach, dla których obowiązują zasady i warunki sytuowania obiektów małej architektury, tablic i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń.
Ulepszenie programu komputerowego ma charakter twórczy. A zamawianie prac u zewnętrznego specjalisty nie przekre...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na karnety sportowe i pakiety medyczne dla samozatr...
Firma prowadząca aptekę ogólnodostępną, w której wykonuje m.in. szczepienia ochronne czy kontroluje ciśnienie kr...
Spółki na stracie albo z niską rentownością płaciły w tym roku po raz pierwszy nową daninę – podatek minimalny....
Przyjęty przez Radę Ministrów projekt przewiduje złagodzenie kar za przestępstwa skarbowe, które nie powodują be...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas