Reklama

Jak rozliczyć wydatki na remont w firmie

Firma nie musi rozliczać przez lata wydatków na przystosowanie lokalu do potrzeb kolejnego najemcy.

Aktualizacja: 20.11.2018 07:01 Publikacja: 20.11.2018 06:53

Jak rozliczyć wydatki na remont w firmie

Foto: AdobeStock

Demontaż wyposażenia wynajmowanych pomieszczeń oraz dostosowanie ich do oczekiwań kolejnego klienta nie jest ulepszeniem. To remont, który można od razu rozliczyć w podatkowych kosztach. Potwierdza to interpretacja dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej.

Wystąpiła o nią spółka, która jest właścicielem centrum handlowego. Wynajmuje lokale użytkowe, są w nich sklepy lub punkty usługowe. Zgodnie z zawieranymi z najemcami umowami przystosowuje lokale do ich potrzeb.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
APA: uprzednie porozumienia cenowe narzędziem odliczania kosztów
Podatki
Podatek u źródła trochę łagodniejszy
Podatki
Pracodawca nie koryguje PIT-11 gdy pobrał zbyt duże zaliczki - interpretacja podatkowa
Podatki
NSA: ulga na złe długi nie narusza prawa unijnego
Podatki
Ulga na złe długi: kończą się terminy na odzyskanie VAT
Reklama
Reklama
Reklama