Jak rozliczyć wydatki na remont w firmie

Firma nie musi rozliczać przez lata wydatków na przystosowanie lokalu do potrzeb kolejnego najemcy.

Aktualizacja: 20.11.2018 07:01 Publikacja: 20.11.2018 06:53

Jak rozliczyć wydatki na remont w firmie

Foto: AdobeStock

Demontaż wyposażenia wynajmowanych pomieszczeń oraz dostosowanie ich do oczekiwań kolejnego klienta nie jest ulepszeniem. To remont, który można od razu rozliczyć w podatkowych kosztach. Potwierdza to interpretacja dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej.

Wystąpiła o nią spółka, która jest właścicielem centrum handlowego. Wynajmuje lokale użytkowe, są w nich sklepy lub punkty usługowe. Zgodnie z zawieranymi z najemcami umowami przystosowuje lokale do ich potrzeb.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Niektóre samochody z nową ulgą. Sejm uchwalił zmiany w VAT i akcyzie
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Podatki
Szybsze koszty, mniejsze odsetki. Sejm pracuje nad ułatwieniami dla biznesu
Podatki
Pośredni udział kościelnej osoby prawnej nie daje zwolnienia w CIT
Podatki
Trump: nie będziemy stosować globalnego podatku. W Polsce na razie bez zmian
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Podatki
Zamiana dyscyplinarki na zwolnienie za porozumieniem. Odszkodowanie bez zwolnienia z PIT?
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej