Jak rozliczyć wydatki na remont w firmie

Firma nie musi rozliczać przez lata wydatków na przystosowanie lokalu do potrzeb kolejnego najemcy.

Aktualizacja: 20.11.2018 07:01 Publikacja: 20.11.2018 06:53

Jak rozliczyć wydatki na remont w firmie

Foto: AdobeStock

Demontaż wyposażenia wynajmowanych pomieszczeń oraz dostosowanie ich do oczekiwań kolejnego klienta nie jest ulepszeniem. To remont, który można od razu rozliczyć w podatkowych kosztach. Potwierdza to interpretacja dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej.

Wystąpiła o nią spółka, która jest właścicielem centrum handlowego. Wynajmuje lokale użytkowe, są w nich sklepy lub punkty usługowe. Zgodnie z zawieranymi z najemcami umowami przystosowuje lokale do ich potrzeb.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Więcej uprawnień dla kontrolowanych firm. Złożą deklarację i częściową korektę
Podatki
Limit zwolnienia z VAT będzie wyższy w 2026 r. To element deregulacji
Podatki
Wyrok TSUE: prezes musi mieć szansę na uwolnienie się od podatku spółki
Podatki
TSUE: zwolnienie podatkowe dla kolejowych gruntów to nie pomoc publiczna
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Podatki
Po reformie składki zdrowotnej część firm może zmienić formę opodatkowania
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne