Aktualizacja: 17.06.2025 19:09 Publikacja: 08.07.2024 09:49
Foto: Adobe Stock
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdza praktyki sieci handlowych Biedronka i Dino oraz firm przewozowych obsługujących tych przedsiębiorców. – Podejrzewamy, że przedsiębiorcy, którzy świadczyli usługi dla sieci Biedronka i Dino, mogli zawrzeć porozumienie, w myśl którego nie konkurowali pomiędzy sobą o pracowników. Sprawdzamy również, czy tego typu ustalenia mogły być koordynowane przez sieci handlowe — wyjaśnia Prezes UOKiK Tomasz Chróstny. - Skutkiem analizowanych praktyk byłby brak elastyczności zmiany pracy przez kierowców oraz ograniczenie tempa wzrostu ich płac — dodaje.
Udostępnienie pracownikom w mailu danych osobowych kogoś, kto zrezygnował z pracy, nie narusza RODO. Pracodawca...
Praca zdalna powinna być dostępna bez mnóstwa dzisiejszych utrudnień formalnych – proponuje zespół Brzoski.
Sejm uchwalił nowelizację Kodeksu pracy w sprawie jawności wynagrodzeń. Poselska propozycja została jednak okroj...
Doliczenie okresu szeroko rozumianego zatrudnienia będzie możliwe pomimo jego niezakończenia przed nawiązaniem k...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Pracodawcy potrzebują osób dojrzałych i seniorów w swoich firmach. Cały czas występuje jednak wiele czynników, k...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas