Aktualizacja: 29.05.2025 07:03 Publikacja: 08.07.2024 09:49
Foto: Adobe Stock
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdza praktyki sieci handlowych Biedronka i Dino oraz firm przewozowych obsługujących tych przedsiębiorców. – Podejrzewamy, że przedsiębiorcy, którzy świadczyli usługi dla sieci Biedronka i Dino, mogli zawrzeć porozumienie, w myśl którego nie konkurowali pomiędzy sobą o pracowników. Sprawdzamy również, czy tego typu ustalenia mogły być koordynowane przez sieci handlowe — wyjaśnia Prezes UOKiK Tomasz Chróstny. - Skutkiem analizowanych praktyk byłby brak elastyczności zmiany pracy przez kierowców oraz ograniczenie tempa wzrostu ich płac — dodaje.
Sejm uchwalił nowelizację Kodeksu pracy w sprawie jawności wynagrodzeń. Poselska propozycja została jednak okroj...
Usługa polega na dopasowaniu inwestycji klienta – lub zbudowaniu portfela od podstaw – do indywidualnej rekomendacji przygotowanej na podstawie jego z celów, sytuacji finansowej, wiedzy o rynku, doświadczenia, podejścia do ryzyka i tolerancji ewentualnych strat.
Doliczenie okresu szeroko rozumianego zatrudnienia będzie możliwe pomimo jego niezakończenia przed nawiązaniem k...
Pracodawcy potrzebują osób dojrzałych i seniorów w swoich firmach. Cały czas występuje jednak wiele czynników, k...
Projektowane przepisy dotyczące mobbingu, zdaniem pracodawców, generują nowe pytania i problemy z właściwym rozu...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Nie będzie podwyżki sankcji za wykroczenia przeciwko prawom pracownika. To efekt czwartkowego głosowania w Sejmi...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas