Warto rozwijać firmę dzięki silnej marce osobistej

Za każdą marką, firmą i usługą stoi człowiek. To ludziom się ufa lub nie, z nimi nawiązuje się współpracę lub ją zrywa, rozmawia i negocjuje. Marka osobista jest nie do przecenienia w odniesieniu sukcesu. Oto 11 kroków do wzmocnienia personal brandingu i rozwijania dzięki temu firmy, działu czy zespołu.

Publikacja: 20.10.2017 06:00

Warto rozwijać firmę dzięki silnej marce osobistej

Foto: Adobe Stock

1. Postaw na markę osobistą

Siła oddziaływania i znaczenie marki osobistej zostały już potwierdzone w licznych badaniach. Wiele z nich dotyczy tak istotnej dziś sfery obecności w social mediach. Jak wynika z danych firmy Cisco, pracownicy mają średnio 10 razy więcej followersów na tych kanałach niż oficjalne profile ich firm. Mają więc dziesięciokrotnie większą siłę oddziaływania, potencjalne zasięgi i zaangażowanie odbiorców. Efektywny przedsiębiorca musi chociaż spróbować wykorzystać ten fakt na korzyść swojego biznesu.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki