Aktualizacja: 24.03.2017 01:00 Publikacja: 24.03.2017 01:00
Foto: 123RF
Do stworzenia nawet przeciętnego profilu klienta banku, ubezpieczyciela, lokalnej galerii odzieżowej czy sieci sklepów z butami czy zabawkami dla dzieci nie wystarczą przeciętne umiejętności. To zadanie dla artystów z wizją gospodarczego rozwoju. Jak mówią branżyści – z żyłką biznesową. Zadanie jest trudne, ale warto mu się poświęcić. Może nawet być wciągające, zwłaszcza że przysparza pieniędzy.
Warto przy okazji pamiętać o sile i wartości przedsiębiorstwa decydują jego klienci. Im są lepsi, mają więcej pieniędzy i lubią produkty danej firmy, tym lepiej kształtują się perspektywy jej rozwoju. Informacje o nich, które napływają z różnych źródeł pozwalają na ciągłe doskonalenie produktu, stosowanie odpowiednich ofert marketingowych sprzedażowych czy programów lojalnościowych. Oczywiście dobre profilowanie własnego produktu czy usług daje gwarancje obecności na rynku, pozwala na sukces finansowy, nie tylko menedżerów, ale i pracowników. W przyszłym roku trochę zmieni się (25 maja) otoczenie prawne procedury profilowania. Po raz pierwszy pojawi się wówczas w prawie definicja profilowania, ustalone zostają zasady tej czynności i obowiązujące firmy zakazy. Jakie więc mają być ograniczenia i czemu one mają służyć, czyli co się zmieni?
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas