Regulamin sklepu internetowego lepiej przesłać mailem

Udostępnienie regulaminu sklepu internetowego w sieci nie daje gwarancji, że konsument miał możliwość zapoznania się z zasadami sprzedaży i zaakceptował je.

Aktualizacja: 19.11.2016 07:46 Publikacja: 19.11.2016 07:29

Regulamin sklepu internetowego lepiej przesłać mailem

Foto: 123RF

Jak wynika z wyroku Sądu Okręgowego – Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie z 16 czerwca 2016 r. (XVII AmC 720/15) regulamin powinien być przesłany konsumentowi pocztą elektroniczną lub zapisany przez niego na odpowiednich nośnikach danych elektronicznych.

Licytujesz – akceptujesz

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki