Reklama
Rozwiń

Regulamin sklepu internetowego lepiej przesłać mailem

Udostępnienie regulaminu sklepu internetowego w sieci nie daje gwarancji, że konsument miał możliwość zapoznania się z zasadami sprzedaży i zaakceptował je.

Aktualizacja: 19.11.2016 07:46 Publikacja: 19.11.2016 07:29

Regulamin sklepu internetowego lepiej przesłać mailem

Foto: 123RF

Jak wynika z wyroku Sądu Okręgowego – Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie z 16 czerwca 2016 r. (XVII AmC 720/15) regulamin powinien być przesłany konsumentowi pocztą elektroniczną lub zapisany przez niego na odpowiednich nośnikach danych elektronicznych.

Licytujesz – akceptujesz

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji