Aktualizacja: 31.10.2016 13:07 Publikacja: 31.10.2016 12:24
Foto: 123RF
White Paper Agency to agencja strategiczna, która łączy kompetencje agencji kreatywnej, domu mediowego i firmy konsultingowej. Założyło ją trzech młodych, ale już doświadczonych marketingowców: Łukasz Sysa, Jarosław Sosiński i Bartosz Niewiadomski, do których w krótkim czasie dołączył Sławomir Wzorek.
Wszyscy pracują w firmie w randze partnerów, choć podzielili się obowiązkami. Łukasz Sysa jako prezes zarządza całościowo firmą, Bartosz Niewiadomski czuwa nad finansami, a Jarosław Sosiński i Sławomir Wzorek są odpowiedzialni za rozwój biznesu, relacje rynkowe oraz rozbudowę kompetencji agencji.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas