Współpraca dwóch przedsiębiorców

Współpraca dwóch podmiotów w branży usługowej powinna polegać na wspólnym diagnozowaniu problemów i rozwiązywaniu ich, finalnie zaś przynosić korzyści.

Publikacja: 25.03.2016 05:40

Współpraca dwóch przedsiębiorców

Foto: 123RF

Czym jest sukces przedsiębiorstwa? Zgodnie z definicją składają się na niego: pomyślny wynik finansowy, osiągnięcie zamierzonego celu i wzbogacenie się. Jednak sukces to coś więcej niż wyższość przychodu nad kosztami. To przede wszystkim efekt współpracy z ludźmi: pracownikami, klientami i dostawcami, którzy wspólnie kształtują pozytywne rezultaty. Wyniki finansowe to niejako „efekt uboczny" ich wzajemnych relacji.

Działając od 26 lat w branży doradczej w Polsce, staram się zarządzać w taki sposób, aby firmy odnosiły sukces: zarówno finansowy, jak i konkurencyjny. Jednak moim głównym celem nie jest czerpanie możliwie największych korzyści finansowych, ale współpraca z klientami na partnerskich zasadach – wówczas każdy sukces staje się wspólnym sukcesem.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Reklama
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Reklama
Reklama