Aktualizacja: 24.03.2015 11:39 Publikacja: 24.03.2015 11:39
Hasła „U nas najtaniej", „Leki za grosz" czy „Apteka z sercem" przestały pojawiać się na plakatach i ulotkach
Foto: Fotorzepa, Radek Pasterski RP Radek Pasterski
Wojewódzki inspektor nakazał spółce farmaceutycznej zaprzestania prowadzenia reklamy działalności jej ogólnodostępnej apteki, polegającej na udziale w programie lojalnościowym 60+ i nałożył na nią karę pieniężną, w wysokości pięciu tysięcy złotych. Stwierdził, że program, w którym uczestniczy apteka, jest formą prowadzenia niedozwolonej działalności reklamowej.
Zdaniem organu, program 60+ jest tak skonstruowany, aby zachęcić pacjentów do kupowania jak najczęściej i jak najwięcej produktów leczniczych i wyrobów medycznych, w tej konkretnej aptece spółki, mimo, iż legitymacje tego programu wydawane i rozdawane są przez inne podmioty. Taka legitymacja jest instrumentem wsparcia sprzedaży apteki, poprzez budowanie przywiązania pacjenta do palcówki, a przez to zwiększenie jej obrotów. Gwarantuje pacjentom zakup wielu leków w specjalnych, niższych cenach, dostęp do bezpłatnej infolinii, możliwość korzystania ze specjalnych zniżek na usługi rehabilitacyjne i opiekę pielęgniarską oraz darmowe opłacanie rachunków w banku.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas