Reklama
Rozwiń

Firmowa strona nie tylko z zakończeniem .pl czy .com

Przybywa przedsiębiorstw zainteresowanych adresem, który od razu wskazuje na profil działalności spółki, jak pizza czy klub. Na świecie boom już widać, w Polsce dopiero nas czeka.

Publikacja: 14.02.2015 11:03

Firmowa strona nie tylko z zakończeniem .pl czy .com

Foto: www.sxc.hu

Choć wydaje się, że pojemność internetu jest nieograniczona, od jakiegoś czasu wiadomo już było, że – przynajmniej jeśli chodzi o zarejestrowane domeny – te najlepsze i najbardziej chwytliwe nazwy zostały już dawno zarezerwowane.

Pokazała to choćby niedawna sprzedaż adresu porno.com aż za 8,8 mln dol. – to jedna z najwyższych takich transakcji w historii. Rekordzistą jest na razie PrivateJet.com, sprzedane za 30 mln dol.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Reklama
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Reklama
Reklama