Reklama

Firmowa strona nie tylko z zakończeniem .pl czy .com

Przybywa przedsiębiorstw zainteresowanych adresem, który od razu wskazuje na profil działalności spółki, jak pizza czy klub. Na świecie boom już widać, w Polsce dopiero nas czeka.

Publikacja: 14.02.2015 11:03

Firmowa strona nie tylko z zakończeniem .pl czy .com

Foto: www.sxc.hu

Choć wydaje się, że pojemność internetu jest nieograniczona, od jakiegoś czasu wiadomo już było, że – przynajmniej jeśli chodzi o zarejestrowane domeny – te najlepsze i najbardziej chwytliwe nazwy zostały już dawno zarezerwowane.

Pokazała to choćby niedawna sprzedaż adresu porno.com aż za 8,8 mln dol. – to jedna z najwyższych takich transakcji w historii. Rekordzistą jest na razie PrivateJet.com, sprzedane za 30 mln dol.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Ministerstwo chce dać więcej swobody biegłym rewidentom i firmom audytorskim
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Prawo w firmie
Fundacje rodzinne: projekt poprawiony, ale wciąż daleki od postulatów biznesu i ekspertów
Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama